آفتاب

پانزدهمین کارت زرد مجلس به وزیر ورزش/شوهانی: طرح استیضاح گودرزی را به هیات رئیسه دادم

پانزدهمین کارت زرد مجلس به وزیر ورزش/شوهانی: طرح استیضاح گودرزی را به هیات رئیسه دادم

وزیر ورزش به دلیل قانع نشدن نمایندگان از توضیحاتش در صحن علنی، از نمایندگان مردم کارت زرد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود گودرزی که براي پاسخ به سوال احمد شوهاني نماينده ايلام درباره مديريت مياني در اين وزارتخانه و بي توجهي به جوانان، به مجلس شورای اسلامی رفته بود، نتوانست با توضیحاتش 194 نماینده حاضر در صحن علني را قانع کند.

او که باید به سئوال این نماینده درباره مشکلاتی چون فساد در ورزش و دخالت در امور فدراسیون ها پاسخ می داد، با دريافت يک کارت زرد ديگر که پانزدهمين کارت زرد مجلسيان به دولتمردان است، صحن علني را ترک کرد. به اين ترتيب گودرزي با کسب ۹۴ رای موافق، ۷۶ رای مخالف و۱۲ رای ممتنع، نخسيتن کارت زرد خود را از مجلس گرفت.
[span]وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال مطرح شده در مجلس گفت: از روزی که در این مسئولیت قرار گرفتم در راس برنامه‌های ما ورزش پاک بوده به همین دلیل تمام تلاش خودم را برای پاکسازی فضای آلوده در بعضی از رشته‌ها به کار گرفتم.

گودرزی درباره‌ دخالت این وزارت‌خانه در حوزه‌ فعالیت فدراسیون‌ها نیز گفت: این حقی است که قانون در اختیار بنده قرار داده؛ طبق اساسنامه بیش از 95 درصد فدراسیون‌ها، دولت حق دخالت در امور و برگزاری مجامع را دارد. به جز 2- 3 فدراسیون این حق در اختیار وزیر ورزش قرار گرفته است.

اما شوهاني که از پاسخ هاي وزير ورزش قانع نشده بود، در پايان جلسه علني امروز مجلس گفت که طرح استیضاح گودرزی را با 30 امضاء به هیات رئیسه تقدیم کرده است. اما اين طرح از سوي هيات رئيسه اعلام وصول نشد.

2727

 

 

کد N975033

وبگردی