آفتاب
سردار دهقان مطرح کرد؛

توجه بیشتر به ایثارگران با اجرایی شدن «سند راهبردی امور رزمندگان»

توجه بیشتر به ایثارگران با اجرایی شدن «سند راهبردی امور رزمندگان»

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در سند راهبردی امور رزمندگان این پیام را به جامعه خود می‌رسانیم که هر کسی در راه توسعه و صیانت از نظام به صحنه بیاید، صاحب ارزش است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین دهقان در مراسم افتتاحیه دبیرخانه سند راهبردی امور رزمندگان که عصر امروز در وزارت دفاع برگزار شد، اظهار داشت: جامعه اسلامی ما یک جامعه‌ای بوده که همواره برای دفاع از انقلاب و جامعه اسلامی مجهز و آماده است.

وی با اشاره به آغاز به کار دبیرخانه سند راهبردی امور رزمندگان، گفت: در این سند ما به جامعه خود یک پیام می‌رسانیم و آن پیام این است که هر کسی در راه توسعه و صیانت از این نظام به صحنه بیاید و ایثار کند، صاحب ارزش است و به همین دلیل شایسته هر گونه خدمتی خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه پس از دوران دفاع مقدس، ایثارگران به صورت‌های مختلف مورد توجه قرار گرفتند، تصریح کرد: به رزمندگان تاکنون کمتر توجه شده است.

دهقان با اشاره به مطرح شدن بحث خدمت‌رسانی به ایثارگران در قانون پنج ساله، ادامه داد: این مسئله باید دنبال شود و سند اخیر جنبه‌های مفهومی، کیفی و کمی دارد.

وی اذعان کرد: دولت با نگاه جدی به مسئله رزمندگان و ایثارگران، این موضوع را مورد بررسی قرار داده است و در نهایت آن را تصویب کرده و باید تلاش کنیم به شکل شایسته‌ای آن را به اجرا درآوریم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ترکیب شورای سند راهبردی، افزود: تمام وزرایی که به نوعی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فعالیت دارند، در شورای این سند حضور خواهند داشت. همه نیروهای مسلح را باید در دبیرخانه شرکت دهیم.

کد N974054

وبگردی