آفتاب

دو درخواست برگزاری تجمع مقابل سفارت عربستان از استانداری تهران

دو درخواست برگزاری تجمع مقابل سفارت عربستان از استانداری تهران

ایرنا نوشت: مدیرکل سیاسی استانداری تهران با بیان اینکه دو درخواست برای برگزاری تجمع مقابل سفارت عربستان به استانداری ارایه شده است گفت: فرآیند قانونی بررسی و اعلام نظر در خصوص برگزاری این دو تجمع درحال انجام است.

محمدرضا یوسفی با اشاره به اثرگذاری و مسئولیت برخی از نهادها در روند صدور مجوز برگزاری تجمع، افزود: برهمین اساس فرآیند قانونی بررسی دو درخواست ارائه شده برای برگزاری تجمع در مقابل سفارت عربستان درحال انجام است.
وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز یک درخواست برگزاری تجمع مقابل سفارت عربستان از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به استانداری تهران ارائه شده بود، اظهار کرد: استانداری تهران با برگزاری این تجمع به دلیل نبود زمان کافی برای بررسی دقیق موضوع، مخالفت کرد.
به گفته یوسفی، این درخواست تنها یک ساعت مانده به زمان برگزاری تجمع به استانداری تهران ارائه شد که برهمین اساس نیز استانداری با برگزاری آن مخالفت کرد.
مدیرکل سیاسی استانداری تهران با تاکید بر اینکه برگزاری هرگونه تجمع در پایتخت مشروط به اخذ مجوزهای قانونی لازم است، گفت: ابراز احساسات پاک مردم شریف تهران و همچنین گروهها و احزاب در مکومیت فاجعه منا قابل تقدیر و تشکر است.
طی روزهای اخیر مباحث زیادی در شبکه های اجتماعی مبنی بر لزوم برگزاری تجمع مقابل سفارت عربستان به منظور محکومیت فاجعه منا مطرح شده است.
فاجعه منا که همزمان با عید قربان روی داد موجب کشته شدن بیش از دو هزار نفر از زائرین بیت الله الحرام از جمله 169 حاجی ایرانی شد.

27214

کد N973944

وبگردی