آفتاب
رییس کل دادگستری کرمانشاه:

فاجعه منا حاصل سوء‌مدیریت آل‌سعود است

فاجعه منا حاصل سوء‌مدیریت آل‌سعود است

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: فاجعه منا حاصل سوء‌مدیریت آل سعود است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: فاجعه منا حاصل سوء‌مدیریت آل سعود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، محمدرضا عدالتخواه در جمع کارآموزان قضایی با اشاره به واقعه اندوهناک منا، آن را حاصل سوء مدیریت آل سعود دانست و با این تعبیر که آل سعود را باید آل یهود نامید، ادامه داد: آل سعود به جای اینکه هزینه های دریافتی از زوار را صرف ایجاد زیر ساخت‌ها کند، با خرید تجهیزات جنگی به کشتار زنان و کودکان و مردم بی گناه روی آورده و همچون غلام حلقه به گوشی در خدمت رژیم صهیونیستی عمل می کند.

وی خطاب به کارآموزان قضایی استان کرمانشاه افزود: کار قضا سخت است و انجام این راه سخت جز با استمداد از خداوند ممکن نیست. شما نباید تنها به عنوان یک شغل مانند سایر مشاغل به این منصب نگاه کنید یا تنها محلی برای کسب درآمد، بلکه باید بدانید این یک منصب الهی است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه یکی از اصول اولیه کار قضا را عدالت دانست و خاطرنشان کرد: اگر کسی عالم‌ترین، شجاع‌ترین و مدبرترین فرد باشد، اما در عین حال عادل نباشد برای این کار مناسب نیست.

وی یادآور شد: لازم است از ابتدای کار با شناخت کامل وارد شوید و بدانید که شیطان همواره در حال اغواگری است و هر چقدر مسئولیت سنگین تر شود اغواگری شیطان نیز بیشتر می شود. مطمئنا در این مسیر پرخطر جز با تجهیز به سلاح تقوا نمی شود و نمی توان از گزندها در امان ماند.

عدالتخواه گفت: امکان ندارد کسی به یاد خدا باشد و مرتکب گناه شود؛ بنابراین لازم است همواره با یاد خدا کارها و اعمال خود را محاسبه کنیم و آمادگی را برای محاسبه اصلی روز جزا در خود بوجود آوریم.

عالی‌ترین مقام قضایی استان کرمانشاه در ادامه با توصیه‌هایی، کارآموزان قضایی را مورد خطاب قرار داد و افزود: سعی کنید مطالعه را رکن اول کار خود قرار دهید. اینکه شما در این کار پذیرفته شده اید نشان می دهد بنیه علمی خوبی دارید، اما نباید تنها به آن اکتفا کنید بلکه با مطالعه بیشتر ضمن تقویت این بنیه علمی و دقت در آن سعی کنید ظرائف کار را بدست آورید.

نظم و انضباط کاری و رعایت شئون امر قضا، پرداختن به نماز جماعت و نماز اول وقت از دیگر تاکیدات رییس شورای قضایی استان بود.

انتهای پیام

کد N973850

وبگردی