آفتاب
معاون حقوقی، نظارت و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی:

انتخاب مستشاران شعب تجدیدنظر قاچاق کالا و ارز آغاز شد

انتخاب مستشاران شعب تجدیدنظر قاچاق کالا و ارز آغاز شد

معاون حقوقی، نظارت و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی از آغاز ارزشیابی علمی و تخصصی انتخاب مستشاران شعب تجدیدنظر ویژه قاچاق کالا و ارز خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسینی صدرآبادی گفت: این مصاحبه به‌صورت تخصصی انجام می‌گیرد و افراد حائز صلاحیت پس از کسب نمرات لازم و احتساب شرایط به عنوان مستشار در شعب تجدیدنظر ویژه قاچاق کالا و ارز مشغول به فعالیت می‌شوند.

وی درباره شیوه گزینش مستشاران شعب تجدیدنظر ویژه قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: از هر اداره کل اجرایی چهار نفر رییس شعبه به ستاد مرکزی معرفی شده‌اند و این افراد پس از موفقیت در مصاحبه علمی تخصصی، شرایط احراز سمت مستشاری را کسب می‌کنند.

وی معیار تایید صلاحیت افراد را صرفا داشتن ریاست شعبه و برخورداری از توانایی بالا در مسائل قانونی، حقوقی و دادرسی عنوان کرد و افزود: در روز اول تشکیل این کمیته سه نفر از داوطلبان مورد بررسی قرار گرفتند که هر سه این افراد نمرات لازم را کسب کردند.

حسینی صدرآبادی تاکید کرد: پس از طی تشریفات اداری و بر اساس اولویت نمرات اخذ شده ابلاغ منتخبین به عنوان مستشار شعبه تجدیدنظر قاچاق استان‌ها و مابقی به عنوان روسای شعب بدوی ویژه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق صادر خواهد شد.

معاون حقوقی، نظارت و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه این گفت‌وگو اهداف ارزشیابی علمی و تخصصی انتخاب مستشاران شعب تجدیدنظر ویژه قاچاق کالا و ارز را شناسایی ظرفیت نیروی انسانی موجود سازمان با هداف توانمند سازی و ارتقاء، شناسایی نیازهای آموزشی و متناسب سازی آن با وظایف محوله و اهداف سازمان و در نهایت استفاده از نتایج ارزشیابی های انجام شده جهت اعمال 80 درصد در آینده نزدیک برشمرد.

وی در پایان تاکید کرد: روند ارزشیابی علمی و تخصصی انتخاب مستشاران شعب تجدیدنظر ویژه قاچاق کالا و ارز به‌صورت مستمر انجام خواهد شد.

انتهای پیام

کد N973194

وبگردی