آفتاب

زارعی : رقابت‌های انتخاباتی تا یک ماه آینده نمود بیشتری پیدا می‌کند

زارعی : رقابت‌های انتخاباتی تا یک ماه آینده نمود بیشتری پیدا می‌کند

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع توافق هسته‌ای فضای ذهنی جامعه را به خود مشغول کرده در عین حال گفت که احتمالا رقابت‌های انتخاباتی تا یک ماه آینده نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.

علی اصغر زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آمادگی فضای سیاسی کشور برای انتخابات مجلس گفت: در حال حاضر موضوع هسته‌ای و برجام فضای غالب رسانه‌ای کشور است، اما به هر حال تشکل‌های سیاسی و کسانی که قصد دارند در انتخابات کاندیدا شوند، مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: در جریان اصولگرایی نیز جلسات و ارتباطاتی بر قرار می‌شود اما به دلیل اینکه برجام فضای ذهنی جامعه را به خودش مشغول کرده شاید نمود زیادی نداشته است، اگرچه شاید تا یک ماه آینده فعالیت‌ها در عرصه اجتماعی نمود بیشتری پیدا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره رقابت با اصلاح طلبان در انتخابات آینده نیز گفت: ‌عقل و منطق حکم می‌کند که رقیب را دست کم نگیریم که موجب سستی و کم کاری شود. ما فکر می‌کنیم باید به وظیفه‌مان به درستی عمل کنم، قانون و مسائل اخلاقی را رعایت کنیم و ان شاء الله نتیجه حاصله هم بر اساس مصالح ملی و رکن اصلی مردم رقم خواهد خورد.

زارعی با بیان اینکه بر اساس شواهد رقابت اصلی در انتخابات آینده بین جریان اصولگرا و اصلاح طلب است، تصریح کرد: ممکن است فعالیت تشکل‌های دیگری که نه خود را اصلاح طلب می‌دانند و نه اصولگرا در آینده نمود پیدا کند و لذا نمی‌شود پیش بینی قطعی در این زمینه داشت.

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان یادآور شد: مسئولین دولت در جاهای مختلف اقدامات آشکار و پنهانی را در خصوص انتخابات انجام می‌دهند و تلاششان این است که بتوانند اصلاح طلب‌ها را غالب کنند؛ البته قسمتی از این کار خلاف است و مسئولین دولتی حق ندارند اقدامی که آثاری در انتخابات داشته باشد مرتکب شوند اما حرف و حدیث‌هایی هست که ناشی از حمایت‌ها از برخی جریانات و عزل و نصب‌هاست؛ اگرچه تجربه گذشته هم نشان داده که کارهای غیر اخلاقی و غیرقانونی آثار خوبی نخواهد داشت.

انتهای پیام

کد N973053

وبگردی