آفتاب

پیرموذن: استیضاح آخوندی ریشه در انگیزه سیاسی و شخصی برخی نمایندگان دارد/ دوستان وقت مجلس را نگیرند

پیرموذن: استیضاح آخوندی ریشه در انگیزه سیاسی و شخصی برخی نمایندگان دارد/ دوستان وقت مجلس را نگیرند

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید: استیضاح وزیر راه و شهرسازی با اقبال نمایندگان روبرو نمی شود و تنها وقت مجلس را می گیرد.

کمال الدین پیرموذن در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص اعلام وصول طرح اسیضاح عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی با 13 امضاء در جلسه دیروز مجلس، خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» و برکات و خیراتی که رهبری از این نامگذاری شمرده اند، استیضاح وزیر راه و شهرسازی که دل در گروه توسعه کشور دارد و با وجود محدودیت های منابع  در تمام زمینه های رسالت این وزارتخانه عریض و طویل فعالیت می کند، کار مطلوبی نیست.

وی افزود: این استیضاح باعث می شود که همه ارکان این وزارتخانه با تعطیلی مواجه شوند. این اقدام در مقطع زمانی پسا تحریم که دولت نیاز به آرامش دارد و از سویی مجلس نیز در سال آخر فعالیت خود به سر می برد، کار پسندیده و سنجیده ای نیست.

پیرموذن تصریح کرد: آقای کامران نماینده اصفهان با هرکس در افتاد تا آخرش می رود اما  امیدواریم که در این استیضاح به کامش نرسد. امیدوارم با انگیزه سیاسی، شخصی و باندی وی از این استیضاح، وزیر ارزشمند کابینه یازدهم مورد آزار قرار نگیرد و همچنین امیدوارم که این استیضاح تریبونی باشد برای در کانون توجه قرار گرفتن این وزارتخانه و اینکه همه یار وزیر باشیم و به وی در حل مشکلات کمک کنیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد:  یقین دارم هیچ استیضاحی از این به بعد در مجلس جواب نخواهد داد و با اقبال نمایندگان مواجه نمی شود. از این رو امیدوارم که دوستان وقت مجلس را با این مسائل نگیرند و به جای آن روی برنامه ششم توسعه کشور کار کنند.

27220

کد N972944

وبگردی