آفتاب
لاریجانی در دیدار اعضای کمیسیون برجام:

ادبیات تهدیدآمیز را برخلاف برجام می‌دانیم

ادبیات تهدیدآمیز را برخلاف برجام می‌دانیم

نشست مشترک کمیسیون ویژه بررسی برجام با رییس مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ابتدای این جلسه علیرضا زاکانی رییس کمیسیون ویژه بررسی برجام گزارشی از مجموع جلسات،‌ بازدیدها و گفت‌وگو ها ارائه کرد و گفت: کمیسیون سعی کرده با جدیت و عزم راسخ و در کمال بی‌طرفی موضوع را بررسی کند و وظیفه خود را با احساس تعهد بالا انجام داده است.

وی ورود تخصصی به این موضوع را از ویژگی‌های کاری کمیسیون برجام عنوان کرد و گفت که براساس منویات مقام معظم رهبری قانون و مصالح کشور معیارهای سنجش کمیسیون بوده است.

رییس مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر اهمیت برجام در عین حال آن را سند پیچیده‌ای دانست و از زحمات کمیسیون تشکر کرد.

لاریجانی کار کمیسیون را مهم و طاقت‌فرسا دانست و یادآور شد: باید مراقب مخاطرات برجام باشیم. همچنین لغزش‌هایی در برجام وجود دارد که باید جلوی آن را بگیریم و اجازه ندهیم که تفسیر و تعبیری به ضرر جمهوری اسلامی تمام شود. یا در موضوع بازدیدها باید امنیت اطلاعات و اسناد نظامی ما حفظ شود.

رییس مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی اساس برجام را همکاری می‌داند و ادبیات تهدید آمیز را برخلاف این توافق تلقی می کند خاطرنشان کرد: بنابراین هم در گزارش و هم در طرحی که قرار است ارائه شود باید دغدغه‌های مذکور مد نظر قرار داده شود.

لاریجانی لغو تحریم‌ها را از موضوعات مهم برجام دانست و گفت: ما در پایان راه نیستیم بلکه در ابتدای یک راه هستیم و لذا باید همه با دقت و نظارت کار را به پیش ببرند.

براساس این گزارش پس از طرح دیدگاه‌های رییس مجلس برخی اعضای کمیسیون نیز نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

کد N972777

وبگردی