آفتاب

معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد

معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: خدمت به مردم استان سیستان وبلوچستان، جهاد اکبر است زیرا مردم دین‌دار این استان وفاداری خود را به اسلام، انقلاب، مقام معظم رهبری و شهدا نشان داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان وبلوچستان، اصغر آبخضر در جلسه تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اعیاد قربان و سعید غدیر خم و تسلیت به بازماندگان و مسلمانان حادثه منا در عربستان اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای موثر در انقلاب اسلامی و یک رابط بین مردم و حاکمیت است که وظایف سنگینی بر عهده دارد.

وی گفت که این نهاد از یک سرمایه اجتماعی بزرگ به نام مردم برخوردار است.

آبخضر حضور مردم را در مراسم و مناسبت های مختلف مربوط به نظام جمهوری اسلامی را بسیار چشمگیر دانست و افزود: ما باید از بستر مراسم و مناسبت‌ها تبلیغ و اهداف جمهوری اسلامی را پیش ببریم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: خوشبختانه در سیستان وبلوچستان با وجود تمام نگاه های غیر منصفانه به این استان، مراسم مربوط به نظام جمهوری اسلامی تاکنون به خوبی اجرا شده است.

وی تصریح کرد: وحدت موجود بین اهل تسنن و تشیع باعث شده این دو بتوانند با صلح و صفا در کنار هم به زندگی بپردازند که این وحدت باعث ایجاد امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

آبخضر ضمن تشکر از زحمات 7 ساله حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی به عنوان رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و برگزاری مراسمات مربوطه به بهترین شکل توسط وی در استان، این استان را برای جمهوری اسلامی ایران بسیار پر اهمیت دانست و گفت: از همه مسوولان استانی و مردم میخواهم در تحقق هر چه بهتر اهداف مدیران جدید آنها را همراهی کنند.

در پایان جلسه عباس صفدری طی حکمی از سوی آیت الله احمد جنتی رئیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان رئیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان منصوب شد.

انتهای پیام

کد N972677

وبگردی