آفتاب
/فاجعه منا/

خاموشی: اگر آل‌سعود نبود اسرائیل هم نبود

خاموشی: اگر آل‌سعود نبود اسرائیل هم نبود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: آل‌سعود، صهیونیسم و اسرائیل جنایتکار را زنده نگه داشته است و اگر آل سعود نبود، صهیونیسم زودتر از این‌ها نابود شده بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: آل‌سعود، صهیونیسم و اسرائیل جنایتکار را زنده نگه داشته است و اگر آل سعود نبود، صهیونیسم زودتر از این‌ها نابود شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی در جلسه شورای اداری استان سمنان، با اشاره به نقش بی کفایتی عربستان در وقایع حج امسال، ادامه داد: فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی امروز شفاف شده است که فرمودند" اگر زمانی ما از آمریکا و صهیونیسم عبور کنیم، از آل سعود نمی‌گذریم"

وی دفاع مقدس را یکی از ولیده‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: فرهنگ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم و دفاع از مرزهای اسلام ولید انقلاب اسلامی هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به این‌که «فرهنگ انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس را شکل داد و دفاع مقدس فرهنگ مقاومت را در جهان ایجاد کرد» گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی، نقطه کانونی دشمنی دشمنان است و ایران اسلامی، محور جریان فکری کشورهای آزادیخواه در جهان است.

وی ادامه داد: حضور ایران در مذاکرات هسته‌ای نیز حضوری با اقتدار و عزت بود و نه با ذلت و در مسیری بود که خطوط قرمز رهبر انقلاب رعایت شود.

خاموشی تاکید کرد: مذاکرات هسته‌ای نیز مثل مبارزه بیرونی با دشمنان است، دشمن را دشمن می‌پنداریم و هیچ حسن ظنی نداریم و ما نیز در دفاع از مرزهایمان باید برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی مهم ایران در منطقه و جهان، افزود: نظام سلطه خواست نظام حاکمیتی سوریه را تغییر دهد، ولی امروز حاضر شده است برای استمرار نظام کنونی سوریه، با ایران مذاکره کند.

وی با بیان این‌که «دشمنان انقلاب اسلامی برای خود جبهه تعریف کرده‌اند و به شناسایی جریان‌های همسو با انقلاب پرداخته‌اند» ادامه داد: حزب الله، انصارالله یمن، جریان‌هایی در عراق و مدافعان وطنی سوریه، جریان‌های همسو با انقلاب اسلامی ایران از سوی دشمن شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام

کد N972460

وبگردی