آفتاب
دبیر بنیاد غدیر لرستان:

دهه امامت و ولایت، فرصتی گران‎بها برای ترویج فرهنگ غدیر است

دهه امامت و ولایت، فرصتی گران‎بها برای ترویج فرهنگ غدیر است

دبیر بنیاد غدیر لرستان گفت: دهه امامت و ولایت، فرصتی گران‎بها و ارزشمند برای ترویج فرهنگ غدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، گودرز کریمی‎فر در جمع خبرنگاران با بیان این‌که «عمده‌ترین هدف بنیاد غدیر ترویج فرهنگ غنی علوی به شکل مناسب در جامعه و برای گروه‎های مختلف مردم است» اظهار کرد: ترویج سیره علوی و نبوی به نسل جوان و دانش‎آموز از جمله برنامه‎های آموزش و پرورش استان در حوزه تربیتی و دینی است.

وی بیان کرد: دهه امامت و ولایت، فرصتی گران‎بها و ارزشمند برای ترویج فرهنگ غدیر است.

کریمی‎فر با اشاره به برنامه‎ریزی انجام شده برای برگزاری مطلوب اعیاد قربان و غدیر، تصریح کرد: نشست هم‎‌‎اندیشی بنیاد غدیر لرستان در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار و مقرر شد تا دستگاه‎های اجرایی استان فضاسازی و تبلیغات محیطی را با محوریت دهه امامت و ولایت در دستور کار خود قرار دهند.

دبیر بنیاد غدیر لرستان به کتابت خطبه شریف غدیر توسط دانش‎آموزان هنرمند لرستانی اشاره کرد و ادامه داد: به منظور ترویج گفتمان غدیر و آشنایی دانش‎آموزان با مفاهیم بلند خطبه غدیر حضرت امیر(ع) این خطبه در آموزشگاه‎های استان توسط دانش‎آموزان هنرمند کتابت خواهد شد.

وی مسابقه حفظ خطبه غدیر ویژه فرهنگیان و مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی با موضوع اعیاد دهه امامت و ولایت را از جمله برنامه‎های آموزش و پرورش استان در ایام عید غدیر برشمرد و با تأکید بر این‌که «تلاش می‎شود تا در این ایام سیره و روش حضرت علی(ع) هنرمندانه به دانش‎آموزان انتقال داده شود» یادآور شد: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی یک‎هزار نفر در این دهه اطعام می‎شوند.

کریمی‎فر برگزاری جشن غدیر در مدارس و حضور مبلغان دینی را از دیگر برنامه‎های بنیاد غدیر لرستان عنوان کرد و گفت: باید از فرصت حوزه‎های علمیه برای معرفی غدیر به بهترین صورت استفاده کرد.

انتهای پیام

کد N972146

وبگردی