آفتاب
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی:

پساتحریم رشد اقتصادی ایران را افزایش می‌دهد

پساتحریم رشد اقتصادی ایران را افزایش می‌دهد

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: در دوران پساتحریم، رشد 8 تا 10 درصدی اقتصاد کشور را شاهد خواهیم بود که نتیجه آن ایجاد یک میلیون شغل در هر سال برای کشور خواهد بود که معضل بیکاری کشور برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، یدالله طاهرنژاد در همایش دانشجویان و جوانان اصلاح‌طلب و اعتدالگرا در سینما جهان‌نمای چالوس با بیان اینکه عزت و افتخاری که غیور مردان و رزمندگان برای ما رقم زده‌اند مایه آرامش کشور است، اظهار کرد: امروز به برکت این عزت، دشمنان ما در پشت مرزها به انتظار ضعف ما نشسته‌اند ولی باید بدانند تا این اقتدار هست بیهوده می‌اندیشند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا با حمایت همه جانبه ملت، از غیورمردان تجلیل به عمل آید.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: سردار سلیمانی به دکتر ظریف قدرت می‌دهد و این دو تکمیل‌کننده هم هستند که خروجی آنها عزت و ماندگاری نظام است.

طاهرنژاد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مایه عزت جهان تشیع بوده است، به تعامل میان احزاب و دولت اشاره کرد و یادآور شد: حزب کارگزاران سازندگی و حزب اسلامی کار دو حزب اصلاح‌طلبی هستند که حمایت‌های زیادی از دولت انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در شرایط سختی مدیریت کشور را بر عهده گرفت، ابراز کرد: در شرایط بهم پاشیدگی عاطفی و سیاسی، خالی شدن خزانه کشور، ایجاد تهدیدهای کلی و بین‌المللی و از هم گسیختگی صنوف مختلف و آسیب دیدن وحدت، دکتر روحانی مدیریت کشور را بر عهده گرفت که شرایط بسیار سختی بود.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه اشتباهات دولت قبل، سایه جنگ را بر کشور و مردم به وجود آورده بود، تصریح کرد: تصمیمات عجولانه دولت قبل در حوزه‌های مختلف، مشکلات اقتصادی زیادی برای مردم به وجود آورده بود.

طاهرنژاد با اشاره به اثرات توافق هسته‌ای اظهار کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با مدیریت خردمندانه دکتر ظریف، با راهنمائی‌های رئیس جمهور و با حمایت‌های بی‌دریغ مقام معظم رهبری توانست طی 22 ماه مذاکرات سخت و باحاشیه، ارمغان ارزشمندی برای مردم به دست آورد.

وی با تاکید بر اینکه فشار فعلی بر مردم، دوران گذر است، افزود: چون ایران تجربه افق پساتحریم را نداشته است، نگرانی‌هایی وجود دارد و قابل پیش‌بینی نیست؛ زمان پساتحریم به دلیل فروپاشی نظام اقتصادی در دولت قبل، تولد دوران جدید برای کشور محسوب می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: در دوران پساتحریم، رشد 8 تا 10 درصدی اقتصاد کشور را شاهد خواهیم بود که نتیجه آن ایجاد یک میلیون شغل در هر سال برای کشور خواهد بود که معضل بیکاری کشور برطرف خواهد شد.

طاهرنژاد با تاکید بر تلاش دولت در جهت رفع بیکاری و اشتغال برای جوانان بیکار عنوان کرد: دولت سابق در آخرین روزهای کاری‌اش، 480هزار نفر را بدون آزمون و مراحل قانونی جذب بدنه دولت کرد که این آخرین ضربه دولت سابق به دولت فعلی بود.

وی با بیان اینکه دولت برای عبور از مسیر سخت توسعه نیاز به مجلس همراه دارد، اظهار کرد: ما به دنبال مجلس عاقل، ملی، ترقی‌خواه و دلسوز مردم هستیم.

نائب رئیس خانه احزاب ایران تصریح کرد: در چنین شرایط سختی، مجلس فعلی با دولت همراهی ندارد و سوالات عجیب و غریبی که گرایش‌های جناحی و شخصی در پشت آن است از وزرا مطرح می‌شود.

طاهر‌نژاد اذعان کرد: باید تلاش شود بستری فراهم شود تا مردم با درک درست به سمت انتخاباتی برای مجلس بروند که از دولت حمایت کند.

انتهای پیام

کد N971769

وبگردی