آفتاب
/فاجعه منا/

آیت الله ممدوحی: آل سعود توان اداره خود را هم ندارند

آیت الله ممدوحی: آل سعود توان اداره خود را هم ندارند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری آل سعود را خاندانی بی کفایت دانست که توان اداره خود را هم نداشته و تمام اموراتشان توسط آمریکایی ها اداره می شود و گفت: چنین کسانی توان مدیریت حج را ندارند.

آیت الله حسن ممدوحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، با محکوم کردن اتفاقات رخ داده در مناسک حج تمتع امسال گفت: این اتفاقات بار دیگر ثابت کرد که آل سعود خائن هستند و کفایت مدیریت حج را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه اتفاقات رخ داده در مناسک حج تمتع بدون غرض ورزی نیست، گفت: آل سعود مدت هاست که خائن بودن خود را به اثبات رسانده و اتفاقات امسال این مسئله را دوباره به اثبات رساند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری از آل سعود به عنوان خاندانی بی کفایت یاد کرد که توان اداره خود را هم نداشته و تمام اموراتشان توسط آمریکایی ها اداره می شود و گفت: این مسئله لزوم چاره اندیشی مسلمانان برای مدیریت مناسک حج را نشان می دهد.

ممدوحی در ادامه گفت: مسئولین عربستان باید مسئولیت اتفاقات اخیر حج تمتع امسال مثل حادثه سقوط جرثقیل و فاجعه منا را بر عهده گرفته و تدابیر لازم را برای جلوگیری از تکرار حوادث اینچنینی بیاندیشند.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه در ادامه در مورد موج به راه افتاده در شبکه های اجتماعی پیرامون تحریم حج و محکوم کردن و مقصر دانستن حاجیان گفت: توصیه می شود افراد از دامن زدن به مباحث اینچنینی خودداری کنند، چراکه حج رفتن در آیین اسلام برای افراد مستطیع واجب است و این جای هیچ گونه اظهار نظری را در این خصوص باقی نمی گذارد.

انتهای پیام

کد N971706

وبگردی