آفتاب
سردار نقدی در همایش جهان اسلام:

قدرت ما بر مبنای شعار مرگ بر آمریکا است/امروز نیاز به بصیرت داریم

قدرت ما بر مبنای شعار مرگ بر آمریکا است/امروز نیاز به بصیرت داریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قدرت ما بر مبنای شعار مرگ بر آمریکا است، گفت: امروز اگر ملت ایران کوچکترین غفلتی در مبارزه با آمریکا انجام دهد شرمنده ترین نسل تاریخ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی در همایش جهان اسلام که عصر امروز در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد، با اشاره به اینکه جان باختگان حرم امن الهی با خیانت آل سعود قربانی شده اند، اظهار داشت: این مصیبت را به همه امت اسلام و ملت خودمان تسلیت عرض می کنم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر امروز جنایت های فجیح توسط تکفیری های ملعون صورت می گیرد بلافاصله لعن و نفرت ما خطاب به تکفیری ها است.

وی مشکل امروز ما را بصیرت دانست و خاطرنشان کرد: ما لایه سطحی را می بینیم و عمق مسئله را نمی بینیم، باید دید فرماندهی و قرارگاه دشمن کجاست؟ چه کسی آل سعود، اسرائیل، صدام و تکفیری ها را بر امت اسلام تحمیل کرده است.

سردار نقدی ادامه داد: حتی اگر لعنت ما به صدام، آل سعود و تکفیری ها هم اصابت کند و آنها ساقط شوند باز یکی مثل آنها خواهد آمد. تا زمانی که فرماندهی قرارگاه پابرجا باشد وضع همین گونه است و در هر حادثه ای آمریکا و حامیان آل سعود باید لعن و نفرین شوند.

وی با بیان اینکه اگر آمریکا حمایتش را از آل  سعود و اسرائیل بردارد آنها یک سال هم دوام نخواهند آورد، اظهار داشت: اوج بصیرت امت اسلامی در این حد است که لایه سطحی را می بینند و ما باید این مشکل را حل کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسائل دفاع مقدس تصریح کرد: خیلی از مسائل و حوادث دفاع مقدس گفته می شود اما نقش آمریکا گفته نمی شود. همه کشورهای بزرگ دنیا و ۱+۵ در زمان جنگ از صدام ملعون حمایت می کردند، آنها همیشه دشمن ما بوده اند.

وی عملیات های شکننده علیه صدام را از عوامل احساس فروپاشیدگی وی برشمرد و ادامه داد: این احساس تا جایی بود که آمریکایی ها به وی بمب اتم دادند و حتی اجازه استفاده از آن را نیز صادر کردند.

سردار نقدی با بیان اینکه امام(ره) از روز ۳۱ شهریور ۵۹ با بصیرتی که داشتند اعلام کردند که صدام عامل آمریکا است، افزود: در زمان جنگ صدام به ظاهر سوسیالیست بود اما امام (ره) در ۳۱ شهریور ۵۹ دو پیام صادر کردند؛ یکی به مناسبت جنگ و دیگری به مناسبت حج که در هر دو پیام تاکید کرده بودند که صدام عامل آمریکا بوده و این بصیرت امام (ره) است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ما امروز به این بصیرت نیاز داریم و آمریکا امروز در عراق بدست تکفیری ها سر می برد.

وی با بیان اینکه امروز هم آمریکا علیه ملت ما جنایت می کند تصریح کرد: این مسئله به تاریخ نپیوسته است و آنها در شرق و جنوب کشور اقدام به جنایت علیه ملت ایران کرده اند و تجهیز ریگی یکی از این موارد است.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها می خواستند داعش را به صدام دیگری تبدیل کنند تا با ایران بجنگد، اظهار داشت: با هوشیاری مرجعیت و مردم عراق این مسئله نیز با شکست مواجه شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حادثه منا افزود: پشت حادثه منا، آمریکا قرار دارد و در تبلیغاتشان می خواهند مردم را از حج زده کنند.

وی خاطرنشان کرد: بی بی سی کشته های حج را نشان می دهد و در ادامه خانمی در تاجیکستان را به تصویر می کشد که پول خود را به فقرا کمک کرده و می گوید که این نیز حاجی شده است. آنها می خواهند اسلام را زشت نشان دهند.

سردار نقدی با بیان اینکه امام راحل فرمودند همه گرفتاری های ما از آمریکا است، گفت: آنهایی که دم از سازش با آمریکا می زنند خیانت کرده و مردم را سرد می کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: قدرت ما بر مبنای شعار مرگ بر آمریکا است اما برخی می گویند این شعار را باید کنار گذاشت.

وی تصریح کرد: امروز ما در حال پیروزی هستیم. چرا باید عقب نشینی کنیم؟ امروز اگر ملت ایران کوچکترین غفلتی در مبارزه با آمریکا انجام دهد شرمنده ترین نسل تاریخ خواهد بود.

سردار نقدی تصریح کرد: هر روز جوانانی به من مراجعه می کنند و می گویند ما را به فلسطین، عراق و سوریه بفرستید و این نشان دهنده وجود عشق به جهاد در نسل جوان ما است.

صالحی: از حرم اهل بیت(ع) با قدرت دفاع می کنیم

بنابراین گزارش صالحی نماینده نیروهای شهید صدر در زمان جنگ نیز ابتدا در این مراسم سخنرانی کرد و گفت: نیروهای شهید صدر همیشه تابع امر ولی فقیه هستند.

وی افزود: این گروه نقش حساسی در آزادی سازی عراق داشته اند و همچنین در پاکسازی عراق از وجود نیروهای بعثی نقش کلیدی داشت و پس از محاکمه صدام دستور اعدام وی توسط یکی از نیروهای این گروه یعنی نوری المالکی داده شد.

صالحی افزود: نیروهای شهید صدر در ساختن عراق نقش پررنگ داشته اند و بسیاری از مسئولین دولت قبل و کنونی عراق از این گروه هستند و کنون نیز در جهت پیشرفت مکتب اهل بیت و آزادی عراق تلاش می کنند.

نماینده نیروهای شهید صدر در زمان جنگ خاطرنشان کرد: گروه نیروهای شهید صدر مسئولیت مبارزه شبانه روزی با داعش را برعهده دارد و با قدرت از حرم اهل بیت دفاع می کنند.

همچنین در این مراسم از صالحی (نماینده نیروهای شهید صدر در زمان جنگ)، ماجد قماصی (رئیس دفتر مجلس اعلای عراق در تهران)، ناصر ابوشریف (نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران) و تعدادی از نیروهای شهید صدر در زمان جنگ تقدیر به عمل آمد.

کد N971284

وبگردی