آفتاب
/فاجعه منا/

پیام تسلیت مجمع زنان اصلاح‌طلب در پی حادثه دردناک مکه

پیام تسلیت مجمع زنان اصلاح‌طلب در پی حادثه دردناک مکه

مجمع زنان اصلاح‌طلب در پی حادثه دردناک مکه با صدور پیامی این حادثه دردناک را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب بلدالحرام

و إذ جعلنا البیت مثابه للناس وامنا واتخذوا من مقام ابراهیم مصلی و عهدنا إلی ابراهیم اسماعیل ان طهرا بیتی للطائفین والعاکفین و الرکع السجود (بقره، 125)

مایه تأسف و تألم است، عید قربان، قربان‌گاه حاجیانی شد که در مکتب اسلام ضیوف‌الرحمن تلقی می‌گردند و جشن عیدالاضحی که جشن بزرگ مسلمین است به مصیبتی بس عظیم تبدیل گشت. ضایعه‌ای که به سادگی در باور نمی‌نشیند و نگرانی مردم مسلمان را بیش از پیش در نالایقی آل‌سعود نسبت به میزبانی حجاج بیت‌الله، افزایش می‌دهد.

آل سعود علی‌رغم ادعاهای فراوان نشان داده است با سوء مدیریت توانایی تأمین امنیت حجاج بیت‌الله‌الحرام را ندارد و باید به دور از دامن زدن به اختلافات فرقه‌ای و منطقه‌ای و در چارچوب عقلانیت، اندیشمندان جهان اسلام، برای تحقق مدیریت صحیح و کارآمد این فریضه، نیک بیاندیشند و چاره‌جویی کنند تا در سال‌های آتی شاهد چنین وقایع اسفباری نباشیم.

مجمع زنان اصلاح‌طلب ضمن اعلام تعزیت و تسلیت به هموطنان داغدار و همه مسلمین جهان مراتب همدردی خود را با آسیب دیدگان این حادثه ناگوار اعلام می‌دارد و از درگاه حضرت حق طلب شفای عاجل برای مصدومین و صبری جمیل و اجری جزیل برای خانواده‌های بازماندگان مسألت می‌دارد.

انتهای پیام

کد N970986

وبگردی