آفتاب
/فاجعه منا/

جامعه اسلامی دانشجویان: آل سعود خائن الحرمین است

جامعه اسلامی دانشجویان: آل سعود خائن الحرمین است

جامعه اسلامی دانشجویان درواکنش به حادثه منا با صدور بیانیه ای به رفتار حکومت عربستان اعتراض کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،متن این بیانیه به شرح زیر است:

چند سالی است که عده ای چون گرگی در لباس میش با نام اسلام کارهای صهیونیستی انجام داده و باعث قتل عام و کشتار زنان و کودکان مظلوم مسلمان می شود که به نوبه خود مصداق بارز اسلام آمریکایی است .

حادثه ای که در منا اتفاق افتاد سندی بر جنایات رژیم آل سقوط شد و نشان داد که سعودی ها با خط دهی آمریکا و اسرائیل ملعون چنان مشغول حمایت از تروریست ها و قتل عام مردم یمن هستند که هیچ تمرکزی بر رسیدگی به حجاج نداشته و بی عرضگی و بی لیقاتیش در مدیریت مناسک عظیم حج باعث از بین رفتن بسیاری از مسلمانانی شد که با خلوص نیت و صرفاً جهت بیعت با خدای احد و رحمان آمده بودند.

آل سعود به عنوان خائن الحرمین، با حمایت های آمریکا ورژیم صهیونیستی دست به این خیانت زده است و سردمداران سعودی همچنان بی کفایتی خود را به جهانیان اثبات می کند. همین بی کفایتی ها باعث شد تا دل هزاران هزار مسلمان به درد آمده و بسیاری از مسلمانان اینبار در مناسک حج همچنان نابودی وهابیت ملعون و اسلام آمریکایی را آرزو کنند.

اما همه این وقایع نشان از این دارد که به حول و قوه الهی ، نابودی رژیم صهیونیستی آل سعود نزدیک است.

جامعه اسلامی دانشجویان ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه عظیم منا که باعث اندوه و ناراحتی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای و مردم مسلمان جهان شد، از سازمان های بین المللی و جهان اسلام انتظار دارد که ضمن پیگیری های لازم و اعلام مواضع صریح در برابر رژیم آل سقوط ، مدیریت عظیم حج را از رژیم بی کفایت سعودی گرفته و به یک پارلمان یا مجمع اسلامی اعطا نماید.

انتهای پیام

کد N970538

وبگردی