آفتاب
شریف حسینی در گفت‌وگو با ایسنا:

صلح و آرامش در منطقه ادبیات رییس‌جمهور در نیویورک باشد

صلح و آرامش در منطقه ادبیات رییس‌جمهور در نیویورک باشد

یک عضو هیات رییسه مجلس گفت: ما همواره از صلح و آرامش در منطقه صحبت کرده‌ایم اما رژیم صهیونیستی این آرامش در منطقه را بهم زده است که باید شرایطی ایجاد شود تا از منطقه محو شود و این‌ها ادبیات جمهوری اسلامی ایران در نیویورک خواهد بود.

سید شریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی خود از سفر رییس جمهور به نیویورک گفت: روسای جمهور همیشه براساس یک اصول و چارچوب سخنرانی داشته‌اند و اصول برای تمامی روسای جمهور یکی بوده است.

وی افزود: روحانی در شرایطی به نیویورک می‌رود که بحث مذاکرات در حال رسیدن به یک سرانجام است لذا باید نوع ادبیاتی که در آن‌جا استفاده می‌کند از نوع ادبیاتی باشد که براساس همان اصول جمهوری اسلامی ایران تعریف شده؛ در واقع صحبت‌ همیشگی ما صلح، آرامش و ثبات در منطقه بوده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس افزود: رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی در منطقه آرامش را برهم زده است و باید شرایطی ایجاد شود که این رژیم اشغالگر از منطقه محو شود و این‌ها باید ادبیات جمهوری اسلامی ایران در نیویورک باشد که توسط نماینده کشورمان یعنی روسای جمهور مختلف همیشه مطرح شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: ارتباط ما با آمریکا تنها در مذاکرات هسته ای آن هم به این دلیل که یکی از طرفین بود رخ داده است و مذاکره‌کنندگان کشورمان در مذاکرات تنها در بحث هسته‌ای صحبت کرده‌اند لذا سایر مباحث روال خاصی دارد اما در حال حاضر هیچ نظری بر روی این موضوع وجود ندارد.

انتهای پیام

کد N970466

وبگردی