آفتاب

سالک: قضاوت بیجایی است که مجلس آینده را اصولگرای اصلاح‌طلب بدانیم

سالک: قضاوت بیجایی است که مجلس آینده را اصولگرای اصلاح‌طلب بدانیم

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت این که کسی از حالا بخواهد بگوید اکثریت مجلس آینده اصولگرا یا اصلاح طلب خواهد بود قضاوت بیجایی است.

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، اظهار کرد: جریان‌های سیاسی کشور فعالیت خود را برای انتخابات مجلس آینده آغاز کردند و بعضی‌ها مثل اصلاح طلبان از خیلی وقت پیش فعالیتشان را شروع کرده بودند البته بخشی از این امر طبیعی است چرا که وقتی به یک نقطه عطفی می‌رسیم جریان‌های سیاسی فعالیت‌هایشان را شروع می‌کنند اما بخشی از این فعالیت‌ها زودهنگام و با هدف‌های مختلف انجام می شود.

وی اضافه کرد: باید این اهداف را پیگیری کرد و اگر فعالیت‌ها حول محور مسائلی باشد که چیزی شبیه فتنه 88 را رقم می‌زند باید در قبال آنها هوشیار بود.

این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: اصلاح طلبان و اصولگرایان در طول سی و چند سال گذشته در رقابتهای متعدد انتخاباتی وزن کشی کردند و یکدیگر را به خوبی می‌شناسند.

سالک با بیان این که جامعه‌ی اصولگرایی یک جامعه‌ی مردمی و ولایتمدار است تاکید کرد این که کسی بخواهد بگوید اکثریت مجلس آینده اصولگرای اصلاح طلب خواهد بود قضاوت بیجا و زودهنگامی است.

انتهای پیام

کد N970335

وبگردی