آفتاب
شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران:

انتقام فرزندان ابراهیم را از نمرود ها ، شیاطین و قارون ها خواهیم گرفت

انتقام فرزندان ابراهیم را از نمرود ها ، شیاطین و قارون ها خواهیم گرفت

در پی حادثه تاسف بار منا و کشته و مجروح شدن مظلومانه حجاج بیت االله الحرام شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه ای را در راستای ابراز انزجار و محکومیت رژیم کودک کش آل سعود صادر کرد .

به گزارشگروه درییافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این پیام به شرح ذیل است:

اجعلتم سقایه الحاج و عمارت المسجد الحرام کمن امن بالله والیوم الاخر و جاهد فی سبیل الله لا یستوون عندالله والله لا یهدی القوم الظالمین سوره مبارکه توبه آیه 19

گویی آیه کریمه در همین عصر نازل شده و گویی برای آل سعود و امثال آل سعود در طول تاریخ و برای ملت مجاهد بزرگ ایران و حجاج بیت الله الحرام در عصر حاضر و امثال آنان در همه اعصار آمده است. خداوند تعالی می فرماید: شما کوردلان آب رسانی به حجاج و تعمیر مسجدالحرام را با ارزش آنانی که ایمان به خدا و به روز جزا آورده و در راه خدا مجاهده می کنند، مساوی قرار داده اید، حاشا که اینان با شما مساوی نیستند و خداوند ستمگران را هدایت نمی کند.

... و آیا خداوند با ذکر(( والله لایهدی القوم الظالمین)) نمی خواهد بفرماید خداوند سعودی های عصر و تمام اعصار تاریخ را ستمگرانی بیش نمی داند که قابل هدایت نیستند و خداوند آنان را هدایت نمی فرماید.

حادثه عظیم کشته و زخمی شدن بیش از 3 هزار نفر از حاجیان حرم امن الهی را به روح مطهر پیامبر اعظم (ص)و حضرت بقیه الله اعظم (ارواحنا فداه)و محضر مقام معظم رهبری و مسلمانان جهان اسلام به ویژه ملت آزاده ایران اسلامی و خانواده های داغدار ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

- کعبه حرم امن الهی و میعاد گاه عاشقان حضرت حق جل جلاله پیام آور وحدت و صلح و عز و عظمت جهان اسلام در سوک و اندوه جانگذاز شهادت حاجیان بیت ا... الحرام رفته است.

-

- این اقدام جنایت کارانه آل سعود نه تنها احساسات و عواطف ملت ایران را که یقینا دل تمامی مسلمانان جهان و ملت های اسلامی بلکه همه آزادگان جهان را به در د آورده است.

-

- در این میان آنچه همانند خنجری بر قلب مسلمانان فرو می نشیند علت بروز این واقعه عظیم است : به خاطر شاهزاده ای زن باره و شکم پرست مسیر حاجیان بسته می شود تا هیبت طاغوت گونه شان را به رخ بکشند و موجب کشته و مجروح شدن بیش از سه هزار نفر از زائرین حرم امن الهی می گردند. خانه کعبه و اعمال حج که در تمام مناسک و ظواهرش در ذره ذره انعکاس وحدانیتش دوری از دنیا و دنیا پرستی و سادگی و زهد به چشم می خورد منش مستکبرانه آل سعود موجب این فاجعه عظیم گردید.

-

- بجا بود و حق نیز چنان است که بن سلمان و شاهزادگان آل سعود و اخلاف این شجره خبیثه و شیطانی بجای قربانیان فی سبیل الله ، این شهدای رفیع شان به خاک می افتادند و به هلاکت می رسیدند و زمین از جور وجودشان پاک و مطهر می گردید که اگر چنین رقم میخورد قطعا امروز بجای ماتم و اندوه ، جشن و سرور در سراسر جهان اسلام برپا بود.این قتل عام عظیم هرگز از خاطره مسلمین جهان پاک نخواهد شد و به گفته امام روح ا... اگر روزی از صدام بگذریم از آل صعود نخواهیم گذشت.

-

- مقصر این حادثه تلخ نه تنها آل سعود، بلکه همه دولت های اسلامی نیز که در چنین حوادث غمباری سکوت پیشه نموده اند هستند و در این واقعه اسفناک شریک و دستانی آلوده به خون دارند چه اینکه روز های پیش از این حادثه ای تاسف بار و در سالیان قبل هم بارها و بارها وقایع خونبار دیگری به وقوع پیوسته است لکن بواسطه سکوت دول اسلامی بر روی سوء مدیریت و عدم توانمندی کشوری سر تا پا وابسته غرب سرپوش گذاشته شده است.دولتهای اسلامی اگر ذره ای برای ملت خود ارزش قائلند باید با جدیت از محاکم بین المللی دلایل وقوع این جنایت عظیم را پیگیری نمایند تا قاتلین این کشتار عظیم به سزای اعمال خبیثه خود برسند.

-

- رژیم وابسته و منحوس سعودی با ساختار استعمار زده و منش مستبدانه که به صرف ابراز عقیده زائرین خانه الهی را به زندانهای مخوف خود می افکنند، به جهان اسلام ثابت کردند که کلید داران کنونی کعبه لیاقت میزبانی میهمانان خدا را ندارند و جز تامین منافع آمریکا و اسرائیل کاری از ایشان بر نمی آید و باید مدیریت این مناسک الهی از دست آل سعود لعنت الله علیهم اجمعین خارج شده و به نخبگان و آزادگان و بسیجیان جهان اسلام ، به کسانی که برای جایگاه والای جهان اسلام و شان ومنزلت حاجیان بیت الله حرام ارزش و احترام قائل شده و چون جان خویش محترم شمارند و در حفظ جان و نوامیس حجاج بیت الله حرام همت به خرج دهند سپرد .قطعا توقع چنین همیتی از رژیم تروریست پرور و جنایتکار سعودی که کار و ماموریتش کودک کشی و بمباران مردم بی پناه در یمن ، خراب کردن مسجد و محراب و خاموش نمودن شعله فریاد آزادی خواهی ملت ها در منطقه از جمله عراق،سوریه،بحرین غزه و.... هستند گزاف و بیهوده است.

- باید تدبیری جهانی اندیشه شود و حرمین شریفین از خاک عربستان جدا شده و با دست با کفایت نخبگان بسیجی جهان اسلام اداره شود.

- ننگ بر شما دژخیمان سعودی که علی رغم بروز چنین فاجعه ای نه تنها از مسلمین جهان عذر خواهی نکردید بلکه از دست اندر کاران سعودی مراسم حج قدردانی می نمایید و پار ار نیز فراتر نهاده سفاکیت و دد منشی خود را با بیان ادامه حملات به یمن و ادامه جنایات خود به منسه ظهور رسانده اید.

- شما به گفته امام روح اللله به سان خنجری هستید که همیشه در قلب مسلمانان فرو رفته اید. شما ثابت کرده اید که حقا وارثان ابی سفیان و ابی لهب و رهروان راه یزید هستید به حق خائن الحرمین زیبنده شماست.

- ملل مسلمان وبصیر اسلامی بدانند که همه جنایات رژیم سعودی در حقیقت دست شیطان بزرک است که از آستین آل سعود خارج شده است.

-

- ما به گفته پیر مرادمان خمینی کبیر و امام خامنه ای همه این جنایت ها را به حساب آمریکا گذاشته ایم و به یاری خدا و در موقع مناسب به حساب آنان خواهیم رسید و انتقام فرزندان ابراهیم را از نمرود ها و شیاطین و قارون ها خواهیم گرفت و ما جوانان بسیجی به حمد الهی مکه معظمه و حرمیین شریفین را آزاد خواهیم کرد و شما را مصداق آیه : (فقتولوهم حتی لا تکون فتنه ) می کنیم و زمین را از وجود شما پاک خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N970316

وبگردی