آفتاب

نماینده آیت‌الله سیستانی: جنگ با داعش اولویت اصلی ماست

نماینده آیت‌الله سیستانی: جنگ با داعش اولویت اصلی ماست

نماینده آیت‌الله سیستانی ضمن تاکید بر اینکه جنگ با داعش اولویت اصلی در این کشور است، گفت: جنگ علیه داعش یک جنگ ملی و سرنوشت‌ساز و پیروزی در این جنگ پیروزی برای همگان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری المسله، "عبدالمهدی الکربلائی"، نماینده آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در کربلا گفت: جنگ با داعش برای ما همچنان اولویت اصلی است چراکه نتایج این جنگ بر آینده و حال عراقی‌ها تاثیر می‌گذارد. درنتیجه باید همچنان به پیروزی‌ها ادامه داد و روحیه نیروهای مسلح برای ادامه جنگ را بالا نگه داشت.

وی گفت: اگر عراق امروز با چالش‌ها و سختی‌هایی مواجه است مثل بحران مالی، جنگ با فساد یا سهم‌خواهی‌های برخی طرف‌های سیاسی و دیگر مشکلات این نباید موجب کناره گیری ما از توجه به جنگ با تروریسم شود.

الکربلائی تاکید کرد: همکاری و هماهنگی میان نیروهای عراقی اساس موفقیت در این جنگ است. این جنگ یک جنگ ملی و سرنوشت ساز است و پیروزی در آن پیروزی همگان است شکست در این جنگ نیز پیامدهای خاص خود را بر حال و آینده مردم عراق می‌گذارد.

وی گفت: ما نیاز شدیدی به اصلاح و به ویژه اصلاح اداری و اقتصادی داریم. مبارزه با فساد در نهادهای دولت نیز مسئله مهمی است و مسئولیت قوه‌های سه گانه است. کسی که مانع اجرای اصلاحات در کشور می‌شود بعدا پشیمانی برایش هیچ سودی نخواهد داشت.

انتهای پیام

کد N969454

وبگردی