آفتاب

ویترینی از قیمت‌های روز تلفن‌های همراه هوشمند

ویترینی از قیمت‌های روز تلفن‌های همراه هوشمند

اقتصادنیوز نوشت: برند سونی اگرچه طراحی‌های مشابهی برای تلفن‌های همراه خود در نظر گرفته اما همانند سایر برندها برای رقابت در بازار جذاب و متنوع دیجیتال همواره در تلاش بوده و هر چندوقت یکبار پرچمدار جدیدی را معرفی می‌کند که هر کدام قابلیت‌های خاصی را به کاربران عرضه کرده‌اند.

برند سونی همواره به عرضه تلفن‌های همراهی که به لحاظ سخت‌افزاری قدرتمند هستند در میان طرفداران آن شناخته است. این برند اگرچه طراحی‌های مشابهی برای تلفن‌های همراه خود در نظر گرفته اما همانند سایر برندها برای رقابت در بازار جذاب و متنوع دیجیتال همواره در تلاش بوده و هر چندوقت یکبار پرچمدار جدیدی را معرفی می‌کند که هر کدام قابلیت‌های خاصی را به کاربران عرضه کرده‌اند.

کیفیت در دوربین تلفن‌های همراه از قابلیت‌هایی است که برای بسیاری از کاربران مهم شمرده می‌شود. دوربین‌های با کیفیت گوشی‌های این برند، همواره دلیلی برای محبوبیت و بهره بردن از این محصولات شده است. کاربران بسیاری تنها به دلیل بهره بردن از دوربین‌های با کیفیت این گوشی‌ها که مزیتی نسبت به سایر تلفن‌های همراه موجود در بازار شمرده می‌شود، اقدام به خرید از تلفن‌های همراه این برند می‌کنند.

اما جدا از دوربین‌های باکیفیتی که این برند برای محصولات خود در نظر گرفته، اکثر مشتریان به دلیل مقاومت بالا، محصولات این برند را خریداری می‌کنند. اکثر تلفن‌های همراهی که این برند به بازار عرضه کرده در برابر آب، گرد و خاک و ضربه مقاوم هستند.

به هر شکل، این برند تلفن‌های همراه بسیاری به بازار عرضه کرده که در میان آنها، اکسپریا زد ۳ از باریک‌ترین‌ گوشی‌های این برند به شمار می‌آید که با مشخصاتی از قبیل مقاوم در برابر آب ، مناسب عکاسی ، مناسب بازی مورد توجه بسیاری از طرفداران این برند قرار گرفته است.

این تلفن‌همراه که حافظه‌‌ای 16 گیگابایتی دارد از پرطرفدارترین محصولات این برند بوده است. این پرچم‌دار سونی مجهز به باتری با عملکرد فوق‌العاده که از نوع لیتیوم-یون است، 3100 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

اما از برترین گوشی‌های این برند می‌توان به Sony Xperia Z Ultra نیز، اشاره کرد. این فبلت سونی در لیست بهترین گوشی‌های این برند قرار گرفته که با قیمت یک میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

برخی از فروشندگان تلفن‌های همراه می‌گویند اگر می‌خواهید برای خرید تلفن‌همراه مورد نیاز خود کمتر از یک میلیون تومان هزینه کنید، گوشی‌های اکسپریا تی ۳ سونی، اکسپریا Z1 سونی و اکسپریا C3 سونی از لحاظ کاربردی بسیار مناسب و پرطرفدار بوده‌اند و می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای خرید باشند.

22539

کد N968741

وبگردی