آفتاب
نماینده مردم قصرشیرین:

تنها با وحدت پیشرفت می‌کنیم

تنها با وحدت پیشرفت می‌کنیم

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها با وحدت و همدلی می‌توانیم، استان کرمانشاه را به سمت توسعه و پیشرفت هدایت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، سیدفتح الله حسینی در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه اظهارکرد: کسانی که خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند در همه حال خدمتگزار مردم و نظام هستند و به عنوان نماینده مردم شهادت می‌دهم که مهندس رضایی و همکارانش در مدت زمانی که مدیریت استان کرمانشاه را بر عهده داشتند برای خدمت به مردم این استان از هیچ تلاشی دریغ نکردند. استاندار سابق کرمانشاه هرگز به دنبال تنش و اختلاف نبود و در حوزه نمایندگانی اینجانب فداکاری بسیاری انجام دادند.

وی ادامه داد: آغاز کار بازسازی نفت شهر پس از 37 سال از جمله کارهای ارزشمند مهندس رضایی بابادی است که این مهم هم‌اکنون با سرعت خاصی در حال انجام است. بازارچه مرزی سومار که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود در دوران مدیریت ایشان در استانداری کرمانشاه بازگشایی شد که این نیز از جمله کارهای بزرگ و خدمات ارزنده مهندس رضایی در استان به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر این‌که «ما حق نداریم فرصت‌سوزی کنیم»، گفت: برای همراهی و کمک به استاندار جدید کرمانشاه اعلام آمادگی می‌کنیم و معتقدیم که تنها با وحدت و همدلی می‌توان به توسعه و پیشرفت دست پیدا کرد.

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم که مهندس رضایی در هر پست، مقام و جایی که باشند همواره استان کرمانشاه را فراموش نکنند و ما هم هرگز ایشان را فراموش نخواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N968522

وبگردی