آفتاب
درخواست نماینده جمهوری خواه از اوباما؛

جریمه های مالیاتی معامله کنندگان با ایران ادامه یابد

جریمه های مالیاتی معامله کنندگان با ایران ادامه یابد

رئیس کمیته مالیات آمریکا در نامه ای به اوباما ادامه قانون جریمه های مالیاتی علیه شرکت های معامله کننده با ایران را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هیل، یک نماینده جمهوری خواه خطاب به کاخ سفید خواستار اعمال تحریم های اقتصادی علیه ایران شده است. «پل رایان» نماینده جمهوری خواه و رئیس کمیته مالیات در نامه ای به باراک اوباما سوالات جدی درباره مالیات بر شرکت های تجاری برای عدم معامله با ایران مطرح کرد که آیا کاخ سفید این قانون را بعد از توافق نیز اجرا خواهد کرد.

رایان در نامه خود به اوباما از این مسئله اظهار نگرانی کرده است که دولت اوباما جریمه های مالیاتی از شرکت های معامله کننده با ایران را نیز حذف کند. وی از کاخ سفید خواست این جریمه ها حتی در صورت برداشتن تحریم ها برداشته نشوند.

وی خطاب به اوباما نوشت: این نظر که بتوانید با توافق هسته ای ایران را از برنامه های هسته ای خود منصرف کنید نظری غیر واقعی محسوب می شود. به عنوان مخالف توافق هسته ای با ایران به شما می گویم به جای مسیر گفتگو با ایران هسته ای باید در همکاری با کنگره ایران را برای تغییر رفتارش تحت فشار می گذاشتید.

با اینکه ایران چند مرحله از توافق هسته ای را اجرا کرده است آمریکا هنوز تحریم های اقتصادی علیه ایران را اجرا می کند. دولت اوباما گفته است قرار است تا ماه اکتبر تحریم های اقتصادی به طور کامل برداشته شود.

طبق توافق هسته ای، تحریم های اقتصادی علیه ایران برداشته می شود. این توافق از سوی جمهوری خواهان به شدت مورد مخالفت قرار گرفته است. در همین راستا سناتورهای کنگره آمریکا هنوز درصدد اجرای تحریم های اقتصادی علیه ایران هستند که کاخ سفید با این تحریم ها مخالفت کرده است.

کد N968176

وبگردی