آفتاب

پربیننده سیاسی 4شنبه:برای اینکه خودشان را بالا بکشند می گویند جبهه بودیم/چه کنسرتی کنسرت نیست؟

پربیننده سیاسی 4شنبه:برای اینکه خودشان را بالا بکشند می گویند جبهه بودیم/چه کنسرتی کنسرت نیست؟

آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد در اظهار نظری جدید نظرات خود درباره برجام،احمدی نژاد،مسائل فرهنگی و... را بیان کرد.

 امام جمعه مشهد  در مورد کنسرتها گفت: در فرایند اجرای یک کنسرت اتفاقاتی می‌افتد که هیچ معیار دینی و شرعی آن را نمی‌پذیرد. منکراتی اتفاق می‌افتد که تقریباً نمی‌شود آن‌ها را از کنسرت منها کرد چراکه اگر منها شوند، دیگر ماهیت کنسرت ندارد. به‌عنوان مثال یک خانم بدحجاب با موی پریشان و ظاهر آرایش کرده و لباس تنگ و نا‌مناسب می‌نوازد و مردان تماشاچی هم نگاه می‌کنند. اینجا را ببینید.

طرحی که سالها قبل هاشمی رد کرد

روزنامه شرق در یادداشتی به قلم غلامعلی رشید، جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح نوشت:در پاسخ به اینکه «استراتژی مناسب برای پیروزی ایران بر عراق چه بود؟» باید بگویم که در سال ١٣٦٤ استراتژی دیگری که مناسب‌تر بود، طراحی و پیشنهاد شد، اما فرماندهی عالی جنگ نپذیرفت. اینجا را ببینید.

یکی از تلاش‌های محمدرضا باهنر و بازیگران اصلی شورای هماهنگی اصولگرایان متقاعد کردن سعید جلیلی برای کاندیداتوری از یکی از دو استان فارس یا یزد است. اینجا را ببینید.

رئیس جمهور صبح امروز زنگ سال تحصیلی 94-95 را در دبستان پسرانه باقرالعلوم منطقه 14 تهران به صدا در آورد و با دانش آموزان یکی از کلاس های این مدرسه، عکس یادگاری گرفت. اینجا را ببینید.

دلواپسان خیلی بیشتر از آنچه تصور می‌شد دلواپس هستند؛ اگر تا دیروز توافق هسته‌ای ابزاری برای هجمه و فشار به دولت بود اکنون اما رویکرد تعاملی دولت با آنها و حضور حداکثری‌شان در کمیسیون بررسی برجام این ابزار را از آنها گرفته پس باید فاز جدیدی از هجمه را آغاز کنند. اینجا را ببینید.

سی و یکم شهریور، اولین روز هفته دفاع مقدس، روزی است که همه ساله نیروهای مسلح در مراسم رژه ای توانمندی های خود را به رخ همگان می کشند. اینجا را ببینید.

عکس با خیانتکار

غلامرضا تاجگردون عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در تازه ترین پست اینستاگرامی اش به منتقدان برجام اشاره کرده و نوشته است: «آمانو را خیانتکار به ایران می دانند ولی می​دوند باهاش عکس بگیرند! اینجا را ببینید.

آن روحیه که مردم وجودشان را خرج جنگ میکردندکجا است؟

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی می گوید: عده ای برای اینکه امروز خودشان را بالا بکشند، می گویند ما جبهه رفته ایم. اینجا را ببینید.

روزنامه کیهان در گزارش کوتاهی نوشت: روزنامه‌های اصلاح‌طلب از قول دادستان دیوان محاسبات، جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور را از تخلفات میلیاردی تبرئه کردند و در تیترهای صفحه اول خود خبر از برائت وی دادند. اینجا را ببینید.

عضو کمیسیون عمران مجلس می گوید که اعضای این کمیسیون مخالف استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستند. اینجا را ببینید.

/212 29

 

 

کد N968122

وبگردی