آفتاب

کمیسیون آموزش از سایت هسته‌ای فردو بازدید می‌کند

کمیسیون آموزش از سایت هسته‌ای فردو بازدید می‌کند

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس دوشنبه هفته آینده بازدیدی از سایت هسته‌ای فردو خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمیسیون آموزش مجلس در جلسات هفته آینده خود ضمن بازدید از فردو میزبان وزرای علوم و آموزش و پرورش به همراه معاونانشان خواهد بود تا آن‌ها گزارشی از برنامه‌های سال تحصیلی جدید و نحوه اجرای قوانین مصوب مجلس را به اعضای کمیسیون ارائه دهند.

رسیدگی به نحوه اجرای ماده 23 قانون برنامه پنجم توسعه و اخذ گزارش در این زمینه با حضور مسئولین دیوان محاسبات و وزرای امور اقتصادی و دارایی و همچنین اعضای کمیته‌های آموزش و پرورش و آموزش های مهارتی در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

کمیسیون آموزش و تحقیقات همچنین طرح پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

رییس دانشگاه آزاد به همراه معاونین این دانشگاه جهت ارائه گزارش برنامه‌های سال تحصیلی جدید و نحوه پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف به کمیسیون آموزش در کمیسیون حاضر می‌شوند.

روسای مرکز جذب هیات علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم نیز به منظور بررسی مشکلات اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها مهمان کمیسیون آموزش هستند.

جلسه کمیته آموزش عالی و پزشکی به منظور بررسی نحوه پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌ها،‌ جلسه کمیته‌ آموزش‌های مهارتی به منظور بررسی تحول در آموزش فنی و حرفه‌ای و همچنین جلسه کمیته آموزش و پرورش با مسئولین سازمان بهزیستی در محل آن سازمان برگزار می‌شود.

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات همچنین پیشنهادات برنامه ششم توسعه را با حضور مشاورین کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد داد.

انتهای پیام

کد N967941

وبگردی