آفتاب
مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول:

مهمترین هدف مدرسه تربیت دانش آموزانی مومن، باتقوا و کارآفرین است

مهمترین هدف مدرسه تربیت دانش آموزانی مومن، باتقوا و کارآفرین است

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: مهمترین هدف آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان فکور و اندیشمند است.

به گزارش خبرنگار «اموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، عظیم محبی امروز(یکم مهرماه) در مراسم نمادین بازگشایی مدارس در سنندج اظهار کرد: مشارکت والدین و معلمان برای تربیت صحیح فرزندان امری ضروری بوده و مهمترین هدف مدرسه نیز تربیت دانش آموزانی مومن، باتقوا و کارآفرین است.

وی افزود: همه باید برای تربیت دانش آموزانی فکور، عالم و شایسته تلاش کنند و این امر تنها وظیفه آموزش و پرورش نیست و نیازمند کمک و همکاری سایر ادارات است.

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی آموزش کارآفرینی و مهارت آموزی به فرزندان ضروری است که این امر باید در همه مدارس مورد تواجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تعلیم و تربیت خانواده‌ای بزرگ و گسترده است که آموزش و پرورش تنها زمینه ساز آن است و برای تحقق اهداف خود نیاز به کمک سایر ادارات دارد.

محبی بر سیاست مشارکت در آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: آموزش و پرورش بر همین اساس تفاهم نامه‌های زیادی با دستگاه های مختلف جهت همکاری و تحقق اهداف خود منعقد کرده است.

وی با اشاره به ظرفیتها و توانایی های استان کردستان و دانش آموزان مستعد، یادآور شد: با توجه به ظرفیت های موجود در استان کردستان همایش نقش هویت اسلامی و ملی در انسجام ملی باید در این استان برگزار شود.

محبی در پایان این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 95-94 را قرائت کرد.

انتهای پیام

کد N967878

وبگردی