آفتاب
علی اوسط هاشمی در گفتگو با مهر:

سیستان‌وبلوچستان در آرمانی‌ترین شرایط امنیتی/ناامنی در مرز نداریم

سیستان‌وبلوچستان در آرمانی‌ترین شرایط امنیتی/ناامنی در مرز نداریم

استاندار سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه استان امروز آرمانی‌ترین شرایط امنیتی خود را می‌گذراند، گفت: در ظرف ۱۴ ماه اخیر یک رفتار سوء امنیتی در مرز نداشتیم، جز قوت و اقتدار نقش‌آفرینان در عرصه امنیت.

علی اوسط هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که به منظور برگزاری انتخابات سال جاری چه تمهیداتی از لحاظ امنیتی در استان سیستان و بلوچستان صورت گرفته است، گفت: امروز هیچ ناامنی در مرزها و داخل شهرهای این استان وجود ندارد و با اطمینان می‌گویم که استان آرمانی‌ترین شرایط امنیتی خود را می‌گذراند و حضور سرمایه‌گذاران بزرگ در این استان نشان از وجود امنیت است.

استاندار سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه در سال ۹۲ بیش از ۷۵ درصد مردم استان سیستان در انتخابات شرکت کردند، گفت: این حضور نشان از رضایت، میل به درون و بودن بر حق خویش است.

وی با بیان اینکه یک پنجم مرز کشور در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است، ادامه داد: استاندار کرمان گفته است که امنیت امروز سیستان باعث افزایش ضریب امنیت کرمان نیز شده است. پس توانسته‌ایم با مشارکت خود مردم، مرز را به گونه‌ای مرزبانی کنیم که آثار امنیت حتی در استانهای دیگر نیز کاملا نمایان است.

هاشمی یادآور شد: در ظرف ۱۴ ماه اخیر یک رفتار سوء امنیتی در مرز، جز قوت و اقتدار نقش‌آفرینان در عرصه امنیت، نداشتیم.

وی با تاکید براینکه زمینه انتخابات در استان سیستان و بلوچستان مهیا است، خاطرنشان کرد: با ایجاد فرصت و زمینه برای نقش آفرینی نخبگان، زمینه و بستر را برای اوج‌گیری حضور مردم در پای شعب اخذ رای نسبت به گذشته فراهم خواهیم کرد.

کد N967604

وبگردی