آفتاب
قاضی پور در نطق میان دستور:

خودرو سازان قیمت خودرو را ۳۰ درصد کاهش دهند

خودرو سازان قیمت خودرو را ۳۰ درصد کاهش دهند

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه قیمت خودرو باید ۳۰ درصد کاهش یابد، گفت: ما طرفداران کارگران کارخانه های خودروسازی و قطعه سازی هستیم و بر رونق تولید ملی تاکید داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در نطق میان دستور گفت: دنیا بداند مردم ایران ولایتمدار بوده و سربازان رهبری هستند و در صورت نیاز وارد میدان می شوند.

وی با تبریک بازگشایی مدارس گفت: متاسفانه ۴ میلیون بازمانده تحصیل و ۹ میلیون بی سواد در کشور ما وجود دارد که این مشکلات به کاهش درآمدها و افزایش شکاف طبقاتی برمی گردد. وزارت آموزش و پرورش و بهداشت بهتر است از حاشیه سازی دست برداشته و به حل مشکلات کشور بپردازد.

وی کاهش شاخص تحصیل و بهداشت و درمان را ناشی از کاهش شاخص درآمدی کشور دانست و گفت: باید اقتصاد مقاومتی و در نتیجه رونق تولید ملی اجرا شود.

عضو کمیسیون صنایع اظهار داشت: تولید داخلی یعنی اشتغال جوانان که متاسفانه امروز مورد غفلت واقع شده است.

وی با اشاره به شکست صنعت نساجی ایران گفت: امروز نوبت خودروسازی کشور است. ۸ سال است در مورد کیفیت خودرو تذکر می دهیم و از کارخانه داران می خواهیم کیفیت را افزایش داده و هزینه ها را کاهش دهند، اما این اقدام عملی نشد و خودروسازان حقوق مردم را رعایت نکرده اند.

وی با بیان اینکه خودروسازان می توانند ۳۰ درصد قیمت خودرو را کاهش دهند، گفت: ما طرفداران کارگران کارخانه های خودروسازی و قطعه سازی هستیم، باید تعرفه های واردات خودرو در راستای حمایت از آنها افزایش یابد و از قطعه سازان داخلی برای تولید خودرو استفاده شود.

کد N966529

وبگردی