آفتاب
سرلشکر فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:

جمهوری خواهان می‌خواهند به شرایط «بوش دیوانه» بازگردند

جمهوری خواهان می‌خواهند به شرایط «بوش دیوانه» بازگردند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری خواهان امریکا آدم های مرتجعی هستند و می خواهند به شرایط بوش دیوانه بازگردند، بوش تمام تلاش خود را کرد تا به ایران حمله کند، اما نتوانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در حاشیه مراسم رژه ۳۱ شهریور که صبح امروز در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به وضعیت نیروهای مسلح در زمان حاضر اظهار داشت: به پشتیبانی مردم مسلمان ایران، نیروهای مسلح امروز در بهترین وضعیت و آمادگی قرار دارند.

وی افزود: نیروهای مسلح، نیروهایی زنده، با نشاط، دارای رشد و پالندگی هستند. ما هر روز فناوری جدیدی را به ثمر خواهیم رساند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران آماده دفاع همه جانبه از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی هستند، تصریح کرد: با پشتیبانی ملت، آماده دفاع همه جانبه از مرزها هستیم.

فیروزآبادی تهدیدات برخی علیه ایران را توخالی دانست و اذعان کرد: برخی از روی ترس مدام جیغ می زنند، در این شرایط باید گفت تهدیدی متوجه ملت ایران نیست.

وی ادامه داد: هر کسی که دُرّ گرانبهایی دارد برای حفظ آن تلاش می کند و ملت ایران نیز به رهبری امام خامنه‌ای از داشته‌های خود دفاع خواهد کرد. این ملت و رهبر معظم انقلاب نیاز به دفاع همه جانبه دارند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در دکترین دفاعی ما دفاع از ملت های مسلمان و آزاده جهان اصل مسلمی است، خاطرنشان کرد: امروز دست آمریکا، اسرائیل و انگلیس در دست تروریست‌های منطقه است. تروریست ها سرانگشتان قدرت های جهان هستند.

فیروزآبادی اضافه کرد: ما که خواهان مبارزه با استکبارگران هستیم باید در مقابل سرانگشتان آنها در منطقه نیز ایستادگی کنیم. همه کشورهای منطقه که آمریکا، اسرائیل و انگلیس پشتیبان گروه های تروریستی و تکفیری هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جمهوری‌خواهان در آمریکا برجام را کاغذپاره خواندند و ایران را تهدید نظامی کردند، گفت: آنها آدم های مرتجعی هستند و می خواهند به شرایط بوش دیوانه بازگردند، بوش تمام تلاش خود را کرد تا به ایران حمله کند، اما نتوانست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ارتش آمریکا معتقد است که می تواند حمله را آغاز کند، اما نمی تواند پاسخگوی جواب احتمالی باشد.

فیروزآبادی با بیان اینکه جمهوری‌خواهان اگر بخواهند راه بوش را ادامه دهند، نمی توانند با ایران وارد جنگ شوند، عنوان کرد: جنگ برای آنها حاصلی نخواهد داشت و جمهوری‌خواهان شعار توخالی می دهند.

کد N966273

وبگردی