آفتاب
لاریجانی در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس در مجلس:

دفاع مقدس سرمایه‌ای ملی است/ تاکید بر ترویج روحیه جهادی

دفاع مقدس سرمایه‌ای ملی است/ تاکید بر ترویج روحیه جهادی

رئیس مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس را سرمایه‌ای ملی برای کشور خواند و گفت: روحیه جهادی باعث اعتلا و سرافرازی کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی از نمایشگاه عکس دفاع مقدس بازدید کرد.

در این بازدید سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی می کرد.

لاریجانی در این خصوص گفت: دفاع مقدس یک سرمایه ملی برای کشور است، نه فقط برای بخشی از تاریخ که از آن گذر کردیم بلکه توشه و توانی از تجربیات را بوجود آورده که موتور محرکی برای آینده کشور است.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: با استفاده از این توشه و تجربیات، ملت می‌توانند یک روحیه حماسی پیدا کنند و در پناه این روحیه حماسی استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور را برای همیشه حفظ کنند.

وی با تاکید بر اینکه سرافرازی یک ملت به داشتن چنین روحیه‌ای است، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس و تجربیاتی که ملت ایران در آن دوره داشته‌اند، چه تجربه مادی و چه تجربه معنوی، سرمایه‌ای است که باعث جهش‌های زیاد در ابعاد مختلف برای کشور خواهد بود.

لاریجانی تصریح کرد: باید این مسیر به زبان‌های مختلف برای سنین مختلف بیان شود و از هر فرصتی استفاده کرد تا این روحیه جهادی در بین مردم رواج یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این روحیه جهادی باعث اعتلا و سرافرازی کشور خواهد شد.

کد N966088

وبگردی