آفتاب

پیام مدیرکل پزشکی قانونی تهران به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام مدیرکل پزشکی قانونی تهران به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پیام دکتر قادی پاشا آمده است:

هفته دفاع مقدس منشاء غرور ملی و یادآور خاطرات و جلوه‌های غرورآفرین و افتخارآمیزی از استقامت و پایداری و بیداری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

هشت سال دفاع مقدس، تجلی‌گر صبر، ایمان، عزم و اراده ستودنی فرزندان دلیر این آب و خاک است که با توکل بر خداوند سبحان و پیروی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی(ع) در تحقق شعار «هیهات من الذله» کوشیدند.

در این میان شهدا به عنوان خالقان این حماسه همیشه جاوید با اطاعت محض از ولایت فقیه، امام و ولی امر خود حضرت امام خمینی (ره) تا آخرین قطره خون در صحنه ماندند تا به کشورمان گزندی نرسد.

دفاع مقدس دستاوردهای عظیمی نیز به همراه داشت که یکی از مهمترین آنها بسیج همگانی امت مسلمان ایران در سایه وحدت ملی و در راستای حفظ منافع و منابع ملی بود و به ستمکاران جهان که چشم طمع به سرمایه ها و استقلال و آزادی این مرز و بوم داشتند فهماند که نمی‌توانند با زر و زور تزویر و ریا ملت بزرگ ایران را به استثمار خود درآورند.

اینجانب به نمایندگی از طرف کارکنان اداره کل پزشکی قانونی استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را که نمایانگر مجموعه‌ای از بزرگترین افتخارات ملت ایران در طول تاریخ خود در دفاع از مرزهای میهن خود می‌باشد، به محضر مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می‌نمایم.

انتهای پیام

کد N965934

وبگردی