آفتاب

تابش: حضور عارف در رقابت‌های انتخاباتی بسیار مغتنم است

تابش: حضور عارف در رقابت‌های انتخاباتی بسیار مغتنم است

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با استقبال از تحرکات سیاسی محمدرضا عارف برای انتخابات مجلس آینده گفت که اگر فعالیت سیاسی اصلاح طلبان برای انتخابات با اختلال مواجه نشود مجلس آینده با اکثریت اصلاح طلب تشکیل خواهد شد.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) درباره گمانه زنی های مربوط به حضور محمدرضا عارف در سر لیست اصلاح طلبان اظهار کرد: هنوز راجع به سرلیستی اصلاح طلبان بحثی نشده اما وجود آقای دکتر عارف به عنوان یک عنصر اصلاح طلبان بسیار مغتنم است.

وی افزود: این بار برخلاف دفعه‌های قبل حرکت‌هایی از پایین شکل گرفته به این ترتیب که کاندیداها در سطح شهرستان ها معین می شوند و در لیست قرار می‌گیرند. همچنین تعدد کاندیدا نیز وجود دارد.

نماینده مردم اردکان در مجلس با ارزیابی مثبت نسبت به گرایش زنان، جوانان و نیروهای متخصص به سمت اصلاح طلبان خاطر نشان کرد: اگر با همین روند پیش برویم و اختلالی ایجاد نشود - زیرا رقبا بیکار نیستند و سعی در اختلاف افکنی دارند - مجلس آینده مجلسی کارآمد با اکثریت اصلاح طلب و اعتدالی خواهد بود.

تابش با بیان اینکه منشور اصلاح طلبی به زودی ارائه می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر قرار است بزرگان اصلاحات در مورد این منشور نظر بدهند و بعد از اینکه نظرات جمع بندی شد این منشور که هم تعیین کننده و راهبردی برای اطلاع افکار عمومی و کاندیداهایی که می‌خواهند به صحنه بیایند منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه احزاب اصلاح طلب در شهرستان‌ها و استان‌ها فعالیت‌هایی را برای انتخابات مجلس دارند، یادآور شد: همچنین جلساتی در جهت همگرایی و وحدت بیشتر نیز برگزار می‌شود که بسیار موثر و کارساز است.

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه استقبال از جریان اصلاح طلب بین طیف جوان، متخصصین و زنان زیاد بوده من فکر می کنم آینده خوبی برای اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس رقم خواهد خورد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس درباره تاثیر عملکرد دولت بر توفیق اصلاح طلبان در انتخابات مجلس آینده نیز گفت:‌ با توجه به اینکه دولت و جریان اصلاحات نوعی چسبندگی به یکدیگر دارند هر دولت موفق‌تر باشد جریان اصلاح طلبی نیز بیشتر تقویت خواهد شد کما اینکه اگر دولت ضعف داشته باشد این امر منجر به ضعف جریان اصلاحات می‌شود.

تابش در پایان با بیان اینکه احتمالا در انتخابات آینده مجلس اصلاح طلبان و جریان اعتدال با یکدیگر همراه خواهند شد، اظهار کرد: بزرگان اصلاح طلب و اعتدالیون همانطور که انتخابات ریاست جمهوری را هدایت کردند انتخابات مجس را نیز هدایت می‌کنند.

انتهای پیام

کد N965645

وبگردی