آفتاب
کمیسیون فرهنگی خواستار شد؛

بررسی با اولویت طرح اداره صدا و سیما و جمعیت و تعالی خانواده

بررسی با اولویت طرح اداره صدا و سیما و جمعیت و تعالی خانواده

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مقرر شد که پیگیری های لازم از هیأت رئیسه جهت بررسی با اولویت طرح اداره صدا و سیما و جمعیت و تعالی خانواده در صحن علنی مجلس انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در توضیح جلسه امروز کمیسیون فرهنگی گفت: با توجه به اینکه چند ماه بیشتر تا پایان عمر مجلس نهم باقی نمانده ،کمیسیون فرهنگی از بررسی نشدن طرح های مصوبه این کمیسیون درصحن علنی نگران است به همین دلیل در جلسه امروز تلاش کرد تا به راهکاری در این رابطه برسد.

وی توضیح داد: تاکید کمیسیون فرهنگی بررسی هر چه سریعتر دو طرح اداره صدا و سیما و جمعیت و تعالی خانواده در صحن علنی مجلس است به همین دلیل مقرر گردید مکاتباتی با هیأت رئیسه انجام شود تا این دوطرح با اولویت در صحن علنی مورد بررسی قرار گیرد.

پژمان‌فر همچنین گفت که اعضای کمیسیون راهکارهای دیگری برای بررسی هر چه سریعتر این دو طرح در صحن علنی ارائه کردند که قرار شد این راهکارها را دنبال کنند.

این عضو کمیسیون فرهنگی همچنین گفت که در جلسه امروز کمیسیون مواردی از ایرادات شورای نگهبان در مورد طرح مساجد مورد بررسی قرار گرفت که ادامه بررسی ایرادات به جلسه بعدی موکول شد.

انتهای پیام

کد N965422

وبگردی