آفتاب
اخبار امنیتی فلسطین؛

یورش مجدد صهیونیست ها به مسجدالاقصی/ بازداشت دهها فلسطینی

یورش مجدد صهیونیست ها به مسجدالاقصی/ بازداشت دهها فلسطینی

یورش دوباره صهیونیست ها به مسجدالاقصی و بازداشت دهها فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی از جمله خبرهای امنیتی فلسطین به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، شهرک نشینان صهیونیست امروز بار دیگر از قسمت «باب المغاربة» به مسجد الاقصی یورش بردند. این یورش با چتر حمایتی نظامیان صهیونیست صورت گرفت.

از سوی دیگر، پلیس رژیم صهیونیستی شماری از زنان و دختران دانشجو را از ورود به مسجد الاقصی منع کرد. پلیس همچنین مجوز ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی را ضبط کرده است.

خبر دیگر اینکه نظامیان اشغالگر قدس از صبح امروز حملات گسترده ای را به خانه های فلسطینیان در چندین منطقه در بیت المقدس شروع کرده اند و دست کم ۱۹ نفر از فلسطینیان را به اتهام مقابله با این رژیم بازداشت کرده اند.

به گفته شاهدان عینی، نظامیان صهیونیست ۷ نفر را در منطقه «رأس العامود»، ۴ نفر را در منطقه «جبل الزیتون» و ۸ نفر را در روستای «العیسویه» واقع در مرکز بیت المقدس بازداشت کرده اند.

در «الخلیل» نیز نظامیان صهیونیست ۳ نفر از فلسطینان را طی حمله ناگهانی و بازرسی خانه به خانه بازداشت کردند.

از سوی دیگر، نظامیان اسرائیلی به اردوگاه «العروب» حمله کرده و دو نوجوان فلسطینی به نامهای «احمد عماد خمور» و «بهاء جهاد خمور» را بازداشت کردند. در این حمله خانه های این اردوگاه و مناطق «خله العین» و «عصیده» توسط صهیونیست ها تفتیش شد.

کد N965232

وبگردی