آفتاب
با درخواست برای انتخاب رئیس‌جمهوری قدرتمند؛

نعیم قاسم ار سکوت اعراب در قبال وقایع مسجد الاقصی انتقاد کرد

نعیم قاسم ار سکوت اعراب در قبال وقایع مسجد الاقصی انتقاد کرد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان خواهان انتخاب رئیس‌جمهوری قدرتمند شد که به تعهداتش پایبند باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه المنار، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی عنوان داشت: فساد گردش کاملی دارد چراکه با موضع‌گیری‌ها و اشتباهات شروع می‌شود سپس ماهیت طایفه‌ای با عنوان حمایت از یک طایفه در مقابل طوایف دیگر به خود می‌گیرد و آنها با وجود اینکه اشتباه هستند اما ما را به مصیبت بزرگ می‌رسانند و در آن هنگام همین افراد معیار پاکی در کشور می‌شوند و در نتیجه هیچ‌کس به آنها حرفی نباید بزند و آنها تصمیم گیرنده می‌شوند.

وی افزود: قانون کنونی اکثریت در انتخابات پایه و اصل فساد در لبنان است. ما خواهان قانون نسبی هستیم تا لبنان تبدیل به محور شود و تمامی گروه‌ها در این کشور به صورت عادلانه نماینده داشته باشند.

وی درخصوص مساله منطقه نیز گفت: راس فساد آمریکاست که از فساد حمایت می‌کند و از اسرائیل ستمکار و مجرم پشتیبانی می‌کند.

وی اظهار تعجب کرد که عربستان عضو ائتلاف بین‌المللی ضدداعش شده است در حالی که عربستان حامی درجه یک اندیشه‌های رادیکالی تروریستی است و چیزی جز اموال ندارد.

نعیم قاسم گفت: من به شما این بشارت را می‌دهم که مقاومت در لبنان و منطقه نه به آمریکا و نه به اسرائیل و نه به عربستان و نه به القاعده با اسامی مختلفش اجازه نخواهد داد که چیزی را در منطقه ما محقق کند و پیروزی از آن مقاومت خواهد بود.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان به تجاوزات صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی نیز اشاره کرده و از سکوت جهان عرب و اسلامی نسبت به این تجاوزات انتقاد کرد اما گفت: ما در کمین خواهیم ماند.

انتهای پیام

کد N965124

وبگردی