آفتاب

آموزش عوامل اجرایی انتخابات از هفته آینده آغاز می شود/ برنامه خاصی برای تغییر استانداران نداریم

آموزش عوامل اجرایی انتخابات از هفته آینده آغاز می شود/ برنامه خاصی برای تغییر استانداران نداریم

ایرنا نوشت: ریس ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس برنامه زمان بندی، آموزش عوامل اجرایی برگزاری انتخابات از هفته آینده در سراسر کشور آغاز می شود.

محمد حسین مقیمی در حاشیه نشست استانداران افزود: بر اساس این برنامه در آذر ماه نیز ثبت نام نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انجام می شود.
وی همچنین درمورد برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در 9 کلان شهر کشور اظهارداشت: دولت اعتبار لازم را برای برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در این شهرها اختصاص داده و ما پس از هماهنگی با شورای نگهبان شهرهایی که در آن انتخابات تمام الکترونیکی برگزار می شود را اعلام خواهیم کرد.
معاون سیاسی وزیر کشور همچنین در پاسخ به این سوال که آیا وزارت کشور برنامه ای برای تغییر فرمانداران دارد، گفت: این یک روال عادی است و بسیاری از فرمانداران همسو با دولت هستند.
مقیمی ادامه داد: اگر فرمانداری نتواند وظایف اجرایی خود را به خوبی انجام دهد تغییراتی خواهیم داشت اما در حال حاضر برنامه خاصی نداریم.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان، هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

29214

کد N964867

وبگردی