آفتاب
نطق میان‌دستور؛

جمیری: کاملترین و دقیق‌ترین نظارت‌ها در شورای نگهبان انجام می‌شود

جمیری: کاملترین و دقیق‌ترین نظارت‌ها در شورای نگهبان انجام می‌شود

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد که کامل‌ترین و دقیق‌ترین نظارت‌ها به عنوان تضمین کننده سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم در نهادمقدس شورای نگهبان محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، عبدالکریم جمیری در نطق میان دستور صحن علنی امروز دوشنبه با تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) و تبریک هفته دفاع مقدس ، یاد و خاطره امام و شهدای 8 سال دفاع مقدس و جانبازان و ایثارگران را گرامی داشت.

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به خانواده بزرگ آموزش و پرورش گفت: توصیه‌ام به تمامی مسئولان آن است که قدر معلمان را بدانید و برای آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنید چون تمامی سرمایه‌گذاری‌ها بدون توجه به آموزش و پرورش بی‌نتیجه است.

جمیری با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر این که انقلاب ما انفجار نور بود افزود: این نور از زلال معنویت و معرفت اسلام سرچشمه گرفت و به حق نخستین پرتوهای آن در دوران بی بدیل تحصیل در مدارس و به دست معلمان نیک سرشت بر دل و جان فرزندان این مرز و بوم تابید و به یاری حق می‌تابد.

وی ادامه داد : اگر امروز همان روحیه انقلابی در کشور حاکم است نتیجه‌ی نورانیتی است که از اسلام بر آن تابیده است، حال اگر برخی کوردلان به دنبال آن هستند که به تعبیر مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را مقطعی معرفی کنند و نام اسلام را از انقلاب حذف کنند بدان دلیل است که اسلام تمام قامت در برابر دنیا طلبی آنها و ظلم و ستم و فزون خواهی قد برافراشته است.

این نماینده اصولگرای مجلس با طرح این پرسش که چرا برخی از نام اسلام می‌ترسند گفت: چرا برخی به دنبال این هستند که بازوهای اصلی این نظام مقدس را قطع کنند و چرا برخی نهاد مقدس شورای نگهبان را آماج حملات بی‌رحمانه‌شان را قرار می‌دهند. حال این که ما به تاسی از سکاندار حکیم نظام اسلامی، رای مردم را حق الناس و شورای نگهبان را چشم بینای نظام در انتخابات می‌دانیم.

جمیری تاکید کرد که کاملترین و دقیق‌ترین نظارت‌ها به عنوان تضمین کننده سلامت انتخابات و صیانت از آرا ء مردم در نهادمقدس شورای نگهبان محقق می‌شود.

وی افزود : به بدخواهان هشدار می‌دهیم که مراقب رفتار ساختارشکنانه‌شان باشند که این مردم غیور با کسی تعارف ندارند.

ادامه دارد...

کد N964767

وبگردی