آفتاب
مقیمی در جمع خبرنگاران:

باید از افراد مومن و معتقد برای حل مسائل کشور استفاده کنیم

باید از افراد مومن و معتقد برای حل مسائل کشور استفاده کنیم

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه در هشت سال دوران دفاع مقدس موفق به بیرون راندن دشمن از خاکمان شدیم، گفت: امروز هم باید با انتخاب افراد مومن و معتقد برای حل مسائل کشور در همان مسیر گام برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز در نشست استانداران سراسر کشور که در وزارت کشور در حال برگزاری است، اظهار داشت: در ۲۴ خردادماه ۱۳۹۲ مردم با حضور در صحنه انتخابات، رأی به تغییر در همه ابعاد اجرایی کشور دادند که لازمه رسیدن به این تغییر، داشتن روحیه تغییر و همراه بودن با دولت است.

مقیمی ادامه داد: دو سال از عمر دولت یازدهم می‌گذرد و مردم منتظر تغییرات در بعد اجرایی کشور هستند که خوشبختانه دولت در بحث هسته‌ای قدم‌های خوبی را برداشت و توانست قولی که به مردم داده بود را محقق کند و امروز باید در سایر بخش‌ها، قدم‌های لازم برداشته شود.

وی با بیان اینکه کارشناسان اعتقاد دارند دولت در تمامی بخش‌ها قدم‌های خوبی برداشته است، گفت: باید بررسی کنیم که دولت در چه شرایطی و با چه مسائلی کار خود را شروع کرد؛ برای حل مسائل و مشکلات کشور نیاز به وقت گذاشتن بیشتری داریم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور داشتن مدیران همدل و همراه یکی از لازمه‌های کار است، افزود: استانداران در استان‌ها بار اصلی این کار را بردوش دارند و در این مدت نیز توانسته‌اند کارهای زیادی را در زمینه‌های مختلف انجام دهند.

وی تاکید کرد: باید از مدیران توانمند، همراه، همسو، دلسوز، سالم و وظیفه شناس استفاده کنیم و برای پیشبرد اهداف دولت از توانمندی آنها بهره بگیریم که این کار همراهی دیگر ارگان‌ها را می‌طلبد تا ما بتوانیم از مدیران شایسته در امور بهره گیریم.

مقیمی با اشاره به عمر باقی‌مانده دولت یازدهم گفت: باید به گونه‌ای کار کنیم تا در این دوسال باقی مانده از عمر دولت، مشکلات مردم را حل کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: امروز چالش‌ها و معضلات اجتماعی برای همه روشن است که باید توجه لازم را به این موارد داشته باشیم تا حل شود.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس توانستیم دشمن را از خاک کشورمان بیرون کنیم، امروز نیز باید در استفاده از افراد معتقد و مومن برای حل مسائل و مشکلات کشور گام برداریم.

مقیمی همچنین با اشاره به جزئیات نشست امروز استانداران سراسر کشور، بیان داشت: قرار است در گردهمایی امروز استانداران، رئیس ستاد بازساری عتبات و رئیس دانشگاه فرهنگیان حضور پیدا کنند؛ همچنین وزیر آموزش و پرورش به مناسبت بازگشایی مدارس در نشست امروز سخنرانی می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در نشست بعدازظهر امروز که موضوع آن اشتغال است وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی حضور خواهند داشت، گفت: در گردهمایی آینده استانداران، عمده مسائل مربوط به مسائل پساتحریم است.

 

 

 

کد N964491

وبگردی