آفتاب
برای سخنرانی در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل

رئیس‌جمهور دوم مهر ماه به نیویورک سفر می‌کند

رئیس‌جمهور دوم مهر ماه به نیویورک سفر می‌کند

رییس جمهوری اسلامی ایران پنج شنبه دوم مهر ماه برای شرکت و سخنرانی در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر می کند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور با اعلام این خبر افزود: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این سفر علاوه بر سخنرانی در اولین روز حضور سران در مجمع عمومی سازمان ملل، سخنرانی دیگری نیز در نشست سران توسعه پایدار ملل متحد خواهد داشت.

اسماعیلی ملاقات با دبیر کل سازمان ملل و همچنین گفتگو و ملاقاتهای دو جانبه با تعدادی از سران شرکت کننده در اجلاس را از دیگر برنامه های رییس جمهوری در این سفر اعلام کرد.

وی گفت: نشست صمیمی با هموطنان ایرانی مقیم آمریکا و همچنین دیدار و گفتگو با جمعی از نخبگان نیز برای این سفر برنامه ریزی شده است.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور نشست های عمومی با اندیشمندان و همچنین فعالان اقتصادی را از دیگر برنامه های رییس جمهوری در سفر نیویورک بر شمرد.

به گفته اسماعیلی دکتر حسن روحانی همچنین طی یک کنفرانس خبری با رسانه های بین المللی مستقر در نیویورک به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

رییس جمهوری هفتم مهر ماه به کشورمان باز خواهد گشت.

بر اساس این گزارش، در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اکثر کشورهای جهان در بالاترین سطح حضور خواهند داشت و در اجلاس سال جاری بیشترین تعداد از سران جامعه جهانی حضور دارند.

انتهای پیام

کد N964138

وبگردی