آفتاب

نائب رئیس مجلس خبرگان: آل سعود لیاقت مدیریت حرمین شریفین را ندارند

نائب رئیس مجلس خبرگان: آل سعود لیاقت مدیریت حرمین شریفین را ندارند

ایسنا نوشت: نایب رئیس دوم مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آل سعود ثابت کرده اند که لیاقت ندارند و نمی توانند مدیریت صحیح کنند.

آیت الله موحدی کرمانی در مراسم ترحیم مرحوم آیت الله خزعلی در مدرسه عالی شهید مطهری اظهار کرد: امت اسلامی کی به این فکر می افتد که دست این حکومت وهابی نالایق را از سر حرمین شریفین کوتاه کند. اینها ثابت کرده اند لایق نیستند و نمی توانند مدیریت صحیح کنند. هر سال در این کشور اتفاقی می افتد و امسال هم دیدیم اتفاق جان سوزی در مکه افتاد.

وی با اشاره به حوادث منطقه بیان کرد: امروز اتفاقاتی که دریمن می افتد تاسف بار است و یا حضور آواره هایی که از ترس جانش از دست داعش خبیث و جلاد فرار کردند و کشورها هم جلویشان را می گیرند و نمی گذارند کاری انجام دهند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز همچنین تاکید کرد:‌ آرزو می کنیم بحث های علمی و آرام ، متین و دور از پرخاش و اهانت بین مسلمین انجام شود. صمیمیت بین شیعه و سنی کجا رفته است ؟ متاسفانه دست های استعمار تمام صمیمیت را تبدیل به دشمنی و کینه کرده و مسلمین را به جان هم انداخته است. به همین دلیل مقام معظم رهبری مرتبا درباره وحدت صحبت می‌کننند. تقریب بین مذاهب هم به همین دلیل شکل گرفت تا بحث ها بین مسلمین بدور از اهانت و با کمال ادب و احترام مطرح شود.

وی اضافه کرد:‌ اگر مسلمین به هم نزدیک باشند دیگر اتفاقاتی همچون اتفاق مسجد الاقصی و اهانت به آن پیش نمی آید که رژیم صهیونیستی تلاش دارد آثار اسلامی را محو کند و آثار یهودی را جایگزین آن نماید.این درد بزرگی است و باید به داد این مسجد برسیم . مسجدی که قران با تجلیل از آن نام می برد و قبله اول مسلمین است .

2727

 

 

کد N963859

وبگردی