آفتاب
کبکانیان در پاسخ به مهر:

فعالیت کمیته تایید صلاحیت سرپرستان دانشگاه‌ها سرعت می‌گیرد

فعالیت کمیته تایید صلاحیت سرپرستان دانشگاه‌ها سرعت می‌گیرد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه کار کمیته تایید صلاحیت سرپرستان دانشگاه‌ها خوب پیش می‌رود، گفت: برخی دانشگاه‌ها مشکلات بیشتری دارند، اما فعالیت این کمیته سرعت بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور کبکانیان امروز در حاشیه مجلس ترحیم آیت‌الله خزعلی در مدرسه عالی شهید مطهری، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف سرپرستان دانشگاه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر فعالیت کمیته منتخب شورا برای تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها خیلی بیشتر شده است؛ البته نواقصی هم وجود دارد که در حال تکمیل و رفع است، اما سرعت کار در کل خوب است.

وی درباره طولانی شدن روند تعیین تکلیف سه دانشگاه خوارزمی، اصفهان و فرهنگیان با وجود گذشت ۲ سال از سرپرستی مسئولان این دانشگاه‌ها تصریح کرد: برخی دانشگاه‌ها مشکلات بیشتری دارند؛ لذا کمیته سعی می کند مواردی را که راحت‌تر است، سریع‌تر تعیین تکلیف کند و بحث مدت زمان در نوبت بودن مطرح نیست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به این سوال که آیا زمانی برای تعیین تکلیف رؤسای دانشگاه‌های باقی مانده در نظر گرفته است، گفت: خیر، اما با توجه به حجم و ترتیب جلسات، کار خوب پیش می‌رود و فعالیت کمیته نیز سرعت بیشتری خواهد گرفت.

کد N963426

وبگردی