آفتاب
نماینده بناب:

کمیسیون برجام به تریبون مخالفان توافق تبدیل شده است

کمیسیون برجام به تریبون مخالفان توافق تبدیل شده است

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که یکی از مفقودین حادثه مکه - خانم آل طه - از حجاج این شهر بوده از مسئولین خواست پی گیر این موضوع باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، محمد باقری بناب در تذکر شفاهی خود در پایان جلسه علنی امروز مجلس خواستار این شد که عربستان فیلم بدون سانسور حادثه مکه را در اختیار دولت های درگیر قرار دهد.

او همچنین با اشاره به برجام گفت که مشکلات کشور با رد یا تصویب برجام حل شدنی نیست. راهکار حل مشکلات کشور، فقط اصلاح ساختار سیاسی و اقتصادی کشور است. ولی باید توجه کنیم که کمیسیون برجام به تریبون مخالفان توافق تبدیل شده است.

باقری نتایج کمیسیون برجام را به شرح زیر برشمرد: دوقطبی شدن کمیسیون و جامعه که برخلاف فرمایشات صریح مقام معظم رهبری است، ناامید شدن مردم از حل مشکلات اقتصادی، تحقیر و تضعیف مجلس که عملا مجلس را در مقابل مردم قرار داده‌اند، انتشار اخبار دروغ و کذب در سطح ملی از رسانه ملی.

او از شورای عالی انقلاب فرهنگی خواست روز 23 تیرماه که روز توافق بود را به عنوان روز مذاکره و دیپلماسی در تقویم کشور ثبت شود.

تکمیل ورزشگاه بنا، تکمیل پل میدان معلم و فاز سه و چهار نیروگاه بناب نیز از درخواست‌های این نماینده از مسئولین اجرایی کشور بود.

انتهای پیام

کد N963351

وبگردی