آفتاب

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در اعتراض به حملات اخیر به قدس شریف

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در اعتراض به حملات اخیر به قدس شریف

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه ای نسبت به حملات اخیر به قدس شریف اعتراض کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

از زمانی که رژیم غاصب صهیونیستی با هزاران حیله و نیرنگ سعی بر آن داشت تا خود را به عنوان کشوری رسمی معرفی کند جنایات و خونریزی این شیطان زاده هم آغاز شد و مردم مظلوم فلسطین را زیر رگبار موشک و گلوله به خاک و خون کشید تا بتواند حمایت سایر شیاطین جهان را نیز در پی خود داشته باشد.

زمانی که موشک ها و سلاح های این رژیم کودک کش در برابر سنگ های فلسطینی کم می آورد و ضعف صهیونیست های ملعون باز هم به جهانیان اثبات می شود، این رژیم شیطان صفت به مقدسات مسلمانان در فلسطین و جان های مردم می تازد تا به جهانیان نشان دهد که این خون مسلمانان است که دندان هایش می چکد.

نبرد نابرابری که دهه‌هاست بین خون و شمشیر، سنگ و بمب، و میان حق و باطل اتفاق افتاده‌است، بار دیگر بطور محسوس‌تر و ملموس‌تری در روزهای اخیر نمود پیدا کرده و پرده از چهره گرگ‌هایی برداشته است که خود را در لباس میش پنهان کرده‌اند، آنانی که با چنگ‌ها و چنگال‌های خود به جان مردم فلسطین افتاده‌اند.

قدس ، قبله گاه اول مسلمین که در بین دو مثلث شیطانی گرفتار آمده است اکنون شاهد ریخته شدن خون هایی می باشد که به عشق اسلام و دین جاری است و اسرائیل ملعون با حمایت های شیطان بزرگ همچنان به ریخته شدن این خون ها مبادرت می ورزد تا همچنان پست فطرتی خود را به عالمیان اثبات کند.

جالب اینجاست که سازمان های حقوق بشری که اشک تمساح در برابر کوچک ترین نقش بازی کردن شیاطین می ریزد اکنون سکوت اختیار کرده و خود را ملزم می داند تا از رژیم سرطانی صهیونیستی حمایت نموده و کشتار مردم مظلوم و مسلمان فلسطینی به خصوص در مقدس ترین مکان را حقی برای خونخوارهای اسرائیلی تلقی نماید.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن حمایت و پشتیبانی از مردم ستمدیده فلسطین از جامعه جهانی و انسان‌های انسان دوست، می خواهد سکوت خود را شکسته و در مقابل این همه هتاکی و نقض آشکار حقوق بشر و حقوق بین‌الملل توسط کسانی که سنگ حقوق بشر را به سینه می‌زنند، موضع گیری کرده و آن را بشدت محکوم نمایند.

انتهای پیام

کد N963304

وبگردی