آفتاب
غلامحسین الهام:

احمدی نژاد فعلاً برنامه‌ای برای انتخابات ندارد/عضو یکتا نیستم

احمدی نژاد فعلاً برنامه‌ای برای انتخابات ندارد/عضو یکتا نیستم

یکی از نزدیکان احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد فعلاً برنامه‌ای برای انتخابات ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامحسین الهام سخنگوی دولت قبل در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله خزعلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی نژاد قصد ورود به انتخابات مجلس را دارد، گفت: احمدی نژاد فعلاً برنامه‌ای برای انتخابات ندارد.

وی همچنین در مورد آمار منتشر شده از واردات برخی کالاها در دولت‌های نهم و دهم، اظهار کرد: آقایان غضنفری وزیر بازرگانی و حسینی وزیر اقتصاد دولت قبل پاسخ‌ جامعی به این آمارها داده‌اند.

الهام همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد تولد یک شبه احزاب در ایام انتخابات خاطرنشان کرد: احزابی که یک شبه متولد می شوند یک شبه نیز از بین می‌روند اما به اساس شکل‌گیری تحزب در کشور ضربه وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از موانع شکل‌گیری احزاب در کشور از قبل از انقلاب اسلامی، رویش‌ها و زایش‌های بی‌مبنایی است که اتفاق می‌افتد، گفت: جای نگرانی ندارد که احزاب نتوانسته‌اند در انسجام و جلب اعتماد مردم و در برنامه‌ریزی برای مدیریت کشور بر اساس معیارها و ارزش‌های اخلاقی، دینی و اسلامی عمل کنند چرا که اینها چه باشند چه نباشند مسیر مردم خارج از احزاب است.

الهام اظهار کرد: امیدوارم روزی انسجام معنادار و مفیدی در این زمینه صورت بگیرد و نگرش حزبی در کشور مورد بازنگری قرار بگیرد و متناسب با چارچوب الگوی جامعه اسلامی تعریف شود.

وی در پایان در مورد عضویت در حزب یکتا، خاطرنشان کرد: من عضو یکتا نیستم.

انتهای پیام

کد N963290

وبگردی