آفتاب

دانستنیهای دبی

دانستنیهای دبی

تور دبی را با آژانس هواپیمایی قصر شیرین تجربه کنید.

تور دبی را با آژانس هواپیمایی قصر شیرین تجربه کنید.







این که در شهر دبی بالغ بر 15 سال است که ساختمان ها در سطح اول دنیا از لحاظ تجاری و توریستی ساخته میشوند ،دلیلی برای مدرن بودن هتل ها و امکانات آن به شمار می آید .اکثر هتل های دبی 4 یا 5 ستاره هستند با وجود اینکه قیمت مناسبی دارند و این در حالی است که دبی دومین شهر گران قیمت امارات به شمار می رود که دلیل آن معاملا ت گسترده دبی است.






مثلا هتل Rotana Al Murooj که درست در کنار بازار دبی و بلندترین ساختمان جهان ،برج خلیفه، واقع است. برای گشت و گذار در شهر بهترین گزینه استفاده از مترو تمام اتوماتیک دبی است.ایستگاه مترو در حد ترمینال یک فرودگاه بین المللی جذاب و با امکانات است و این امکان برای شماوجود دارد که به جذاب ترین مناطق توریستی مانند بازار امارات (دبی میزبانی اسکی) و یا بازار دبی (ورودی برج خیفه و امکان بازدید از آکواریوم دبی) سفر کنید.







اگر هم می خواهید تاکسی بگیرید به لطف بنزین ارزان ،قیمت معقول و ارزانی خواهد داشت.


اینجا دلیلی برای خستگی وجود ندارد، میتوانید دو ساعت در محوطه اسکی برج خلیفه ،اسکی کنید با پنگوئن ها عکس بگیرید و اکواریوم جزیره مصنوعی که شبیه برگ ساقه نخل است را ببینید ،در بالای تنها هتل هفت ستاره جهان (برج العرب) غذا و نوشیدنی بخورید و همه این کارها را در یک روز انجام دهید در حالی که بسیاری از برنامه های تفریحی خود را به گردش بعدی موکول می کنید.






از بالای برج خلیفه می شود میزان رشد دبی را در 15 سال اخیر به چشم خود ببینید.


شما هرگز دلتان برای غذاهای کشورتان تنگ نخواهد شد،نه به خاطر اینکه غذاهای محلی دبی به طرز باور نکردنی خوشمزه هستند،بلکه به خاطر اینکه هر رستوران زنجیره ای که در کشور شما وجود دارد ، در دبی هم شعبه ای دارد.


معماری آنجا شما را به وجد خواهد آورد دبی و ابوظبی ترکیبی از سرزمینهای رویایی هستند .بین آسمان خراش های شگفت انگیز ،هتل های زیبا و جزیره های ساخته دست بشر ،دیگر چیزی باقی نمی ماند که شما را به خود خیره کند


دبی پایتخت فراوانی ها ست. همه چیز اینجا غول پیکر است. بازارهای پر تلاطم و معماری فوق العاده، و مراکز خرید غول پیکر که در آن از اسکی کردن تا راه رفتن در آکواریوم را تجربه خواهید کرد.


برج خلیفه دبی در هنگام غروب، بلندترین ساختمان در جهان است. مرکز خرید شیخ محمد برای درک فرهنگی مکانی است که هر بازدید کننده ای در دبی باید ببیند . همه این برنامه ها برای بالا بردن آگاهی و رفع ابهام در فرهنگ، آداب و رسوم و مذهب امارات متحده عربی است


مراکز خرید دبی


دبی مال ، بزرگترین مرکز طلا و جواهرات دبی


امارات مال ( واقع در شهر دبی ) ,  برجمان سنتر , سیتی سنتر دبی , جمیرا پلاز, ابن بطوطه دبی , وافی مال دبی, فستیوال سنتر دبی, دراگون مال, الغدیر سنتر دبی, بازار سبخه ،یکی از قدیمی ترین بازارهای دبی و ...






پارک های آبی شهر دبی


وایلد وادی ، لیجر لاند ، آکواونچر ، پارک آبی آتلانتیس


معرفی چند منطقه گردشگری در دبی


پارک خور دبی


پارک خور یکی از مکانهای دیدنی دبی است.پارک خور در مجاورت سرزمین عجایب قرار گرفته است . شهر بچه های دبی در این پارک قرار دارد .این پارک در فاصله بین دو پل المکتوم و القرهود در قسمت بر دبی واقع شده است .طول این پارک 2.6 کیلومتر است و در امتداد خور دبی قرار دارد.


پیست اسکی دبی‌


یکی دیگر از مکانهای دیدنی دبی ، پیست اسکی دبی‌ است. این پیست دارای 5 دور با ارتفاع و شیب متفاوت است که طولانی‌ترین دور ‌آن، 400 متر با سقوطی بیش از 60 متر می‌باشد


اتوبوس شگفت انگیز دبی


این وسیله در خشکی بصورت یک اتوبوس معمولی عمل می کند و در آب بصورت یک اتوبوس دریایی حرکت می کند. شما سوار بر این اتوبوس در شهر گردشی خواهید داشت و سپس سوار بر همان اتوبوس وارد خور دبی می شوید. داخل این اتوبوس دارای امکاناتی چون سیستم برودتی مجهز گردیده است. جلیقه نجات و سایر تجهیزات هم در این اتوبوس تعبیه شده است.


پارک آبی وادی وحشت دبی


این پارک بيش از 23 نوع وسيله تفريحی آبی دارد که به هم مرتبط اند و در امتداد هم قرار دارند و لذا بازديد کنندگان قادر خواهند بود تا بصورت پيوسته از حرکت بر روی آب در طول اين مراحل لذت ببرند.


تور دبی را با آژانس هواپیمایی قصر شیرین تجربه کنید.
کد N963204

وبگردی