آفتاب

بیانیه معاونت‌ فرهنگی‌ قوه‌ قضاییه در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی

بیانیه معاونت‌ فرهنگی‌ قوه‌ قضاییه در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی

معاونت فرهنگی‌ قوه‌ قضاییه با صدور بیانیه‌ای تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به قدس شریف را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ (سوره شعراء، آیه 227)

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.

امام خمینی (ره): فلسطین پاره تن اسلام است

متاسفانه بار دیگر در حالی شاهد حملات وحشیانه و حرمت شکنانه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و فراتر از آن اهانت به قدس شریف هستیم که کشور‌های اسلامی با سکوت سراسر تلخ و ظالمانه خود چشم بر این جنایات فرو بسته و اهانت به قدس شریف را به نظاره نشسته‌اند؛ سکوتی که اگر نبود یقینا این رژیم منحوس جعلی را برای چنین اهانت‌ها و ظلم‌هایی گستاخ نمی‌نمود.

از سوی دیگر و در حالی که امپراتوری رسانه ای صهیونیستی- آمریکایی غربی این حملات را در بایکوت خبری خود محو کرده است، در کمال شگفتی و ناباوری شاهدیم که رسانه‌های حکومت‌های اسلامی هم به‌طرز حیرت آوری سکوت اختیار کرده و همراهی با این اقدامات تلخ را در پیش گرفته‌اند.

این حملات ظالمانه بار دیگر چهره منافقانه نهادهای مدعی حقوق بشر را بیش از پیش هویدا ساخت، به طرزی که گویی هرگز ظلمی به مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف نرفته است.

ما یقین داریم که مردم بیدار و مسلمان هم از سکوت رسانه‌ها و حکومت‌های خود به سطوح آمده و با دقت، حساسیت و دغدغه مندی اخبار را دنبال کرده و از این حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی منزجرند.

بهتر است حکومت‌های اسلامی منطقه هم، هم‌سو و همراه با مردم مسلمان خود، با مردم مظلوم فلسطین همراه شده و بیش از این، رژیم صهیونیستی را که به فرموده امام راحل(ره) همچون غده‌ای سرطانی است در مقابل این جسارت‌ها و اهانت‌ها گستاخ ننمایند.

معاونت فرهنگی‌ قوه‌ قضاییه

انتهای پیام

کد N963185

وبگردی