آفتاب
یک نماینده مجلس:

برجام فصل جدیدی در مدیریت مناسبات بین‌المللی ایران گشود

برجام فصل جدیدی در مدیریت مناسبات بین‌المللی ایران گشود

نماینده مردم اردل و فارسان با اشاره به روند مذاکرات و برجام گفت: این تحول مهم دیپلماتیک در سیاست خارجی کشور فصل جدیدی در مدیریت مناسبات بین‌المللی ایران گشوده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا عزیزی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، توافق وین را که محصول فرآیند چندساله سیاست خارجی کشور است یکی از رویدادهای مهم تاریخی دانست و افزود: این توافق به دلیل اهمیت و جایگاه آن در ابعاد سیاسی، اجتماعی، حقوقی و اقتصادی نیاز به کنکاش و دقت نظر دارد.

او ادامه داد: این تحول مهم دیپلماتیک در سیاست خارجی کشور فصل جدیدی در مدیریت مناسبات بین‌المللی ایران گشوده و در عین حال که حامل فرصت‌های ارزنده‌ای است متضمن نگرانی‌ها نیز می‌باشد که بی‌توجهی به آن می‌تواند نتایج خطرناک و منفی به بار آورد.

به گفته این نماینده مجلس، از فرصت‌های سیاست خارجی کشور می‌توان به تضعیف روند ایران‌ هراسی و در قالب کلان‌تر اسلام هراسی و شیعه هراسی، انزوای بیشتر رژیم صهیونیستی، ایجاد شکاف درون حاکمیتی آمریکا در قبال ایران و زمینه‌سازی در محور عربی ضدایرانی اشاره داشت.

ادامه دارد

کد N963130

وبگردی