آفتاب
تد کروز:

ایده دموکرات ها برای آینده آمریکا فاجعه بار است

ایده دموکرات ها برای آینده آمریکا فاجعه بار است

نامزد تندرو جمهوری خواهان در سخنرانی انتخاباتی خود با حمله شدید به سیاست های اوباما دموکرات ها را انسانهای خطرناکی خطاب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، با داغ تر شدن بازار تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، نمایندگان دموکرات و جمهوری خواه هر یک دیگری را به اقدامات و سیاست های اشتباه متهم می کند.

«تد کروز» نماینده تگزاس در مجلس سنای آمریکا و نامزد جمهوری خواه انتخابات در میان طرفداران این حزب گفت: دموکرات ها سوسیالیست های خطرناکی هستند که ایده های آنها برای آینده آمریکا فاجعه بار است.

وی با انتقاد از دولت اوباما و احزاب دموکرات گفت در این کشور نیازمند اصلاحات اساسی هستیم که در دولت اوباما مورد غفلت واقع شده است. نامزد تندروی جمهوری خواهان خطاب به جمعیتی که در ایالت میشیگان گردهم آمده بودند، وعده داد اگر به ریاست جمهوری آمریکا برسد تمام قوانینی را که اوباما زیر پا گذاشته دوباره احیا خواهد کرد.

وی طبق معمول نامزدهای جمهوری خواه به پرونده هسته ای ایران و توافق با آمریکا نیز حمله کرد و مدعی شد که دولت اوباما با این توافق تبدیل به یک حامی گروههای تروریستی در جهان شده است. 

کروز گفت: روز اول ریاست جمهوری برای من روز پرکاری خواهد بود چون اقتصاد آمریکا نیاز به اصلاحات اساسی و تجدیدنظر در قوانین آن دارد. کروز پیش از پایان مذاکرات هسته ای با ایران گفته بود اگر توافق هسته‌ای بین ایران و گروه ۱+۵ به تصویب نهایی برسد، نتیجه‌ آن جنگ خواهد بود.

وی چندی پیش نیز گفته بود: بسیار ناراحت کننده است که رئیس جمهور آینده در سال ۲۰۱۷ تنها گزینه نظامی را برای جلوگیری ایران به سلاح هسته ای در پیش رو دارد.

کد N962816

وبگردی