آفتاب
سناتور جمهوریخواه:

برگشت تحریم ها تقریبا محال است

برگشت تحریم ها تقریبا محال است

سناتور«شلی مور» با انتقاد از توافق هسته ای با ایران با رد ادعای کاخ سفید مبنی بر برگشت پذیر بودن تحریم های ایران، گفت برگشت تحریم ها تقریبا محال است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سناتور جمهوریخواه «شلی مور کاپیتو» ار ویرجینیای غربی با انتقاد از توافق هسته ای با ایران گفت این تواففق حتی اهداف خود دولت آمریکا را تامین نمی کند.

وی در سخنان هفتگی خود با اشاره به ماه ها بررسی توافق هسته ای مدعی شد که این توافق امنیت و ثبات ما را بهبود نخواهد بخشید.

شلی مور کاپیتو گفت ده ها میلیارد دلار پولی که از محل این توافق به دست ایرانی می رسد موجب خواهد شد تا ایران حمایت خود سوریه، حزب الله لبنان را تقویت کند و به تتهدیدات علیه متحدان ا قوت بخشد.

وی در ادامه گفت: رئیس جمهور گفته در صورت تخطی ایران از توافق تحریم ها بر خواهند گشت اما باید بگویم برگرداندن تحریم ها نزدیک به محال است.

وی با اشاره به نگرانی های رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران گفت: ایران همان کشوری است که رهبری آن گفت فکر نمی کند در ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود داشته باشد.

سناتور امریکایی مدعی شد که تحریم های کنگره ایران را پای میز مذاکره کشاند و تحریم ههای سنگین تر می تواند موجب توافق بهتری با ایران شود.

کد N962768

وبگردی