آفتاب
روزنامه الشرق قطر:

تجاوز به مسجدالاقصی بخشی از توطئه تخریب منطقه است

تجاوز به مسجدالاقصی بخشی از توطئه تخریب منطقه است

روزنامه «الشرق» قطر اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را جزئی از توطئه این رژیم برای تخریب و ناامن کردن منطقه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الشرق چاپ قطر در تحلیلی نوشت: اقداماتی که رژیم اسرائیل در مسجد الاقصی انجام می دهد به معنای واقعی کلمه، اعلان یک جنگ دینی علیه مسلمانان است؛ این رژیم جنایتکار با حملات وحشیانه تندروها و شهرک نشین های صهیونیست، و اقدام سران صهیونیستی در نشان دادن چراغ سبز به این افراد با هدف جمع آوری جمعیت بیشتر به منظور یورش به این مسجد و بی حرمتی به آن، یک هدف دارد و آن سیطره بر مسجد الاقصی است.

این روزنامه در ادامه نوشت: ملتهای مسلمان و عرب باید برای حمایت از مسجد الاقصی به پا خیزند و  جلوی اقدامات وحشیانه این رژیم و تلاش آن برای بی ثباتی منطقه را بگیرند.

در ادامه این تحلیل آمده است: کشورهای عربی اختلافات خود را ولو برای مدت کوتاه هم که شده، باید کنار بگذارند و در برابر رژیم اشغالگر قدس یک موضع مشخص اتخاذ کنند؛ این موضع خواه با قطع روابط با این رژیم باشد یا با اعتراض رسمی که این کمترین اقدامی است که می توان انجام داد.

گفتنی است که رژیم اسرائیل از هفته گذشته با حمایت نظامیان و صهیونیست های تندرو به مسجد الاقصی یورش برده و اقدام به تخریب برخی از قسمت های آن و ضرب و شتم نمازگزاران فلسطینی کرده است.

کد N961956

وبگردی